Het Schipperscafe deel 6

2006 RIMG1933.JPG

Duidelijk genoeg Fokko? Maar ik ben er natuurlijk niet. Gr. Klaas

Ben der ook geweest en natuurlijk weer eens vergeten om plaatjes te maken. Te druk met euhh communiceren ook wel slap l,llen genoemd. :-)
Waar die fairmounts op de tafel staan is het groepje waar ik ook mee rijd met de crawlers.

Indrukwekkend, al dat moois bij elkaar! Bedankt voor de plaatjes Fokko. En alles weer heel thuis Menne? Gr. Klaas.

Ja hoor Klaas , weer veilig thuis met de vloot.
Erg leuke dag gehad met veel positieve reacties.
Ik heb Fokko 66 en Bootjesbouwer 2 niet herkend , maar ze waren ongetwijfeld aanwezig.
Ik heb het verzoek om mezelf herkenbaar te maken helaas te laat gelezen.
Een volgende keer is het misschien verstandig om naamkaartje te dragen of in ieder geval je naam te vermelden bij de stand.
Wouter , nog bedankt voor de grandiose organisatie.

Groeten Menne O.

Vorige week donderdag geopereerd, oei oei oei wat een pijn :(. 4 dagen onder de paracetamol gezeten en veel geslapen, laatste 3 dagen gaat het wel weer.
Rustig aan mijn hobby uitvoeren, dat gaat steeds beter, pijn zwakt gelukkig af. Gewoon doorgaan dus, ach ja je hebt het niet voor het uitzoeken.
Morgen maar een berenburg halen :D
Grt Peter

Drink je geen Jägermeister meer Peter? Of is de voorraad op? Hier voor het eten maar een Famous Grouse genuttigd. Verder weinig te melden. Misschien zondag in Goes een kijkje nemen. Op 18 maart is er iets in Stellendam. Kom altijd wel een paar bekenden tegen en praten dan even bij. Moet nog zien dat Fokko op de fiets de grens overkomt. Beterschap Peter en Fokko succes met de cursus. Gr. Klaas.

Dank klaas, nee de berenburg is hier goedkoper 10 euro de liter, jachtbitter 19 euro. En ja moet ook aan mn beurs denken he. Wat ik over hou kan ik mooi aan de hobby besteden :)
Grt peter

Back