Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een mens toch kan tegenkomen op zijn oude dag!!!

Toen Sofie terug kwam van een verre vakantie vernam ze, dat tijdens haar verlof,haar grootvader overleden was.

Als goede kleindochter ging ze bij haar 95-
jarige grootmoeder langs om haar te condoleren.

Aangezien ze wist dat haar opa in blakende gezondheid verkeerde, vroeg ze aan oma waar opa aan overleden was.

Mijn kindje, antwoordde oma: opa kreeg een hartaanval.
Vorige week zondagochtend toen we de liefde bedreven.

Waarop Sofie reageerde met te zeggen dat seks voor mensen van tegen de honderd toch af te raden was.....

Maar nee schatje, zei oma: reeds enkele jaren lang en gelet op onze ouderdom hadden we ons voorgenomen dat het beste ogenblik voor ons beiden om seks te hebben was het ogenblik dat op zondagmorgen de kerkklokken begonnen te luiden.
Dat was voor ons het juiste ritme, niet te snel en niet te traag, gewoon erin bij de DING, en eruit bij de DONG....!!!

Plotseling moest oma een traantje wegpinken, en ze zei:
Als die stomme ijsboer met zijn klingelende bel niet langs was gereden had opa nu nog geleefd.

HIJ MOEST EERST EVEN GOED NADENKEN.>

Een geheel naakte vrouw en zichtbaar dronken, springt in New York City in een taxi en gaat op de achterbank liggen.

De taxichauffeur, een oude joodse man, kijkt met grote verschrikte ogen naar de vrouw.

Hij startte zijn taxi niet.

De vrouw kijkt hem kwaad aan en vraagt: “Wat mankeer jij, schat? Heb je nog nooit een blote vrouw gezien?”

De oude joodse chauffeur antwoord: "Laat mij jou één ding vertellen vrouwtje, ik zat echt niet naar jouw lichaam te staren, zo zijn wij niet opgevoed.”

De dronken vrouw begon te giechelen en zei: “Als je dan niet naar mijn borsten en mijn kont zit te staren, wat doe je dan?”

Hij pauzeerde een ogenblik. "Welnu vrouwtje, ik kijk en ik kijk nog eens en dan denk ik bij mezelf, waar zou zij in godsnaam haar geld hebben gelaten om deze taxirit te betalen?”

Dat is nou eens een echte zakenman

Enig geleuter zien passeren tijdens het offline zijn, heb toch maar een prop voor de 1:1 boot besteld na overleg met de betreffende monteur, kan snel en eenvoudig gewisseld worden voor als het echt nodig is.

Even rondhangen nog en dan koers droomland.

GMA.

Zo eerste bakkie koffie zit erin, moeders en kind slapen weer.. en ik ga een dagje naar mijn bootje.. Foto's maken en de situatie een van heel dicht bij bekijken. Verder alvast de kussens mee naar huis en electra end inspecteren. Verven kan niet, want dan moet je aan een speciale werk steiger liggen. Deze zou vandaag bezet zijn. Nou heb ik ook nog geen verf dus dat had toch niets geworden haha..

GMA

Zon, NO 2 bij 14.3°C.
~
Vandaag opnieuw mooi weer met veel zon en vanmiddag vorming van een paar stapelwolken. Het wordt rond 23°C. #Rijnmond

@maritiemewereld: Omgeslagen kotter bij Den Oever, opvarenden in veiligheid http://t.co/MlpPRYJOuu #Kustwacht #KNRM #DenOever #Waddenzee

GMA.

Zo eerste bakkie koffie zit erin, moeders en kind slapen weer.. en ik ga een dagje naar mijn bootje.. Foto's maken en de situatie een van heel dicht bij bekijken. Verder alvast de kussens mee naar huis en electra end inspecteren. Verven kan niet, want dan moet je aan een speciale werk steiger liggen. Deze zou vandaag bezet zijn. Nou heb ik ook nog geen verf dus dat had toch niets geworden haha..

neem aan dat je ook al goed naar de motor heb gekeken???

mocht je eventueel vragen hebben,kan je mij altijd aan spreken hoor,heb zelf namelijk ook een motorboot,vandaar

gr oase

Ik hoor net op de radio dat een paar KNRM boten, die klaar waren voor oplevering, zijn leeggestolen. Lekker dan...

Ik hoorde het ook.
Ik hoop dat dat tuig gepakt wordt en - na een paar keer kielhalen - flink hoge straffen krijgt.
Navigatiesystemen van jachtjes of jachten jatten is al zeer fout, maar van een reddingsboot af, waar mensen hun levens van af hangen... Geen goed woord voor over.

Reddingsvlotje met die eikels en een flinke zet geven de ebstroom in. en niet meer ophalen. :snipersmile:

@ Remco: Wanneer ga je hem uit het water trekken voor een onderkant-inspectie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back