Ad Bakker
In Memoriam
@De_Havenmeester: Het Bridgeteam. Kapitein en een loods leidden gisteren de #TiEurope #havenRotterdam.
Ik word er helemaal ge#d van

Latje gelijmd, ik ga het uitgehard dromen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@De_Havenmeester: Het Bridgeteam. Kapitein en een loods leidden gisteren de #TiEurope #havenRotterdam.
Het gaat niet overal zo slecht in de modelbouw-handel in NL. Bepaalde set verkoopt slecht, was zelfs al uit de webshop gehaald. dus ik deed een leuk voorstel voor een iets lagere prijs. Kreeg gewoon de prijs voorgesteld waar die net voor het verwijderen op stond. Werd het niet verkocht, dat gingen ze het zelf wel gebruiken. Nou, dan heb je als modelbouwshop blijkbaar geen probleem met geld binnenhalen, als je een klant zo wegstuurt. Dan maar in het buitenland kopen, als de NL shop mijn geld niet eens wil... Ik wil vanaf nu dus even geen geklaag/gemopper horen over oneerlijke concurrentie uit China etc...
Het Bridgeteam
In dat geval is een goede buur beter dan een verre vriend......
@sleepboothaven: Dat wordt een mooi gezicht, vrijdag rond het middaguur. Seawolf ligt zeker het weekend nog in Maassluis http://t.co/ghkszeJAOS
Kan ik een beetje afkijken hoe ze het bij de Clyde hebben gedaan.
...Of iemand uit de buurt moet zo lief zijn om een kaartje vol te schieten?
De tijdschriften staan trouwens naast mijn bed opgesteld, nu nog even een shitload aan post-it's regelen zodat ik die bij de interessante artikelen kan doen om later te scannen.
Bedankt voor het welkom en de tijdschriften!