Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is voor de export naar ouddorp![]()
komt goed
wanneer wil je naar delta?
Ja inderdaad Oase, dat zou een eventuele optie zijn.
Maar daar heb ik momenteel even geen tijd voor. Misschien volgend verlof een kijken.
Oase, zeg trouwens maar gewoon je tegen u... ik ben nog niet zo oud... en wil me ook helemaaaal niet zo oud voelen![]()
ga er nog een paar in het kistje leggen
Cox uit de gratie ?.
Ik vrees van wel Manus. Was een lekkere stevige appel, wel wat zoet. Leek helemaal verdrongen te zijn door Elstar, maar ik hoorde pas dat ze bij sommige winkels weer verkocht zouden worden. In zijn vorige boomgaard had mijn vriend ze ook nog wel, mede omdat er bij de thuisverkoop veel vraag naar was. Maar daar denderen nu de treinen van de Betuweroute overheen.
Maar Jan zal hierover veel meer te vertellen hebben.
kende dat dokje niet.
@manus
voor de cox is er nog een beperkt marktje
ligt daarom kort in het supermarktschap
de appels moeten tegenwoordig hard en knapperig zijn en cox voldoet daar niet aan
Ja, die herinner ik me ook nog wel. Het zelfde met wekken, in de winter stonden een aantal planken in de kelder (van ons dijkhuis) tjokvol met wekpotten met allerlei groenten.Gedroogde appels, wie eet ze nog tegenwoordig.
Water voor koffie en thee heb ik nog wel, maar voor handen wassen was er wel bij ingeschoten. . .