Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier blijf ik toch heel ruim onder. Laden met 0,2A gaat wel goed, maar mijn Ultramat 14 slaat na 5 uur laden af. Als de zender een beetje goed gebruikt is kan ik hem met 0,2A dus niet in een keer volkrijgen (5 uur op 0,2A is 1000 mAh, accu is 1700 mAh), vind ik wat lastig.Um schaden am sender zu verhindern, darf der ladestrom aber generell 1,5A niecht uberschreiten!
PH_AJH zei:O en over de laadstroom; 0,4A is het maximum via de laadbus, 1,5A als je de accu er uit haalt en direct op je lader aansluit. Ik laadt hem altijd via de laadbus met 0,3A en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
KloptFotor zei:2A is overigens 1C voor jouw accu, niet 0,1C. 2000 mAh is 2Ah!
Gekke zekering heb jij misschien gewoon? zal binnenkort nog eens laden, kijken of hij bij 750ma eruit klapt. ZO niet dan laad ik ook nog wel een keertje met 1.2 amp. 1C voor de standaard 1700mah accu zou dus 1.7amp zijn. moet dus makkelijk kunnen.Fotor zei:Ik zou de mx-12 dus ook het liefst met 0,4 of 0,5A laden, maar dan klapt de zekering van mijn zender. Dat zou volgens mij niet moeten. De rest heb ik wel in de gaten, ik weet verder wel hoe ik moet laden.
Standaard accu, Graupner NiMH, type: 8NH-1700 TXsietse zei:hmm, heb niet op de accu gekeken
Fotor zei:Benno, mijn lader slaat na een in te stellen tijd af, maar max laadtijd is 5 uur. Ik wil dus binnen die 5 uur mijn accu weer vol kunnen hebben zodat ik niet 3 keer de lader aan hoef te zetten. Vandaar de 'haast'.