Een overvolle vlucht van United Airlines werd geannuleerd. Een enkele agent was een lange rij verontruste reizigers aan het omboeken.
Plotseling duwde een boze passagier zich een weg naar het bureau. Hij sloeg zijn ticket op de balie en zei: "Ik MOET op deze vlucht zijn en het moet EERSTE KLAS zijn."
De agent antwoordde: "Het spijt me, meneer. Ik zal je graag proberen te helpen, maar ik moet deze mensen eerst helpen; en dan weet ik zeker dat we er iets uit kunnen werken."
De passagier was niet onder de indruk. Hij vroeg luid, zodat
de passagiers achter hem konden horen: "HEB JE ENIG IDEE WIE IK BEN?"
Zonder aarzelen glimlachte de agent en pakte haar omroepmicrofoon. "Mag ik uw aandacht hebben, alsjeblieft?", begon ze, haar stem duidelijk te horen in de hele terminal. "We hebben hier bij Gate 14 een passagier die niet weet wie hij is. Als iemand hem kan helpen met zijn identiteit, kom dan naar Gate 14".
Met de mensen achter hem in de rij hysterisch lachend,
de man keek naar de agent van United Airlines, beet zijn tanden stuk en zei: "F*** You!"
Zonder terug te deinzen glimlachte ze en zei: "Het spijt me meneer,
daar moet je ook voor in de rij staan."