ja inderdaad, ik heb in de laatste maanden een serie domme beslissingen/acties op modelbouw gebied op mijn naam gezet. Soms overkomt je dat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beetje dom he Ronald,
Had even een berichtje gestuurd dan had je hem nieuw voor de 2e hands prijs gehad.
Wat ik raar vind is dat je in de USA belasting moet betalen.
Toen ik daar was kon ik zonder belasting kopen maar moest dan wel hier aangifte doen bij de douane.
Natuurlijk heb ik dat gedaan met 5000 dollar Tekin regelaars en laders in mijn koffer.
Ik ben benieuwd naar de funktie voor F5B, dat ie je rakkentijden kan roepen.
Lijkt me erg makkelijk, nu wordt ik wel eens voorgelogen door mijn coach.
GJ
Heeft iemand al eigenlijk een volledig Nederlands WAV pakketje samengesteld?
Ik zou hier wel interesse in hebben.
Ik weet niet of deze al genoemd was: als je voor de capaciteitsalarm de accugrootte wilt instellen gaat dat heel langzaam met het wieltje omdat het per mAh verandert. Als je de menu knop even indrukt dan krijg je grotere stappen.
Beste JETI eigenaars ,
Ik heb ook een DS16 en ben SUPER tevreden met deze nieuwe aanwinst .
Maar maar , ik heb een klein probleem , ik heb me laten vertellen dat je met de functie JETIBOX in de zender , je JETI regelaars kunt instellen vanaf de zender .
Ik heb dit al een paar keer geprobeerd maar hij blijft steeds hangen in een menu in de JETIBOX van de zender .
Is dit ( probleem ) misschien ook opgelost door er de 2.2 versie op los te laten .
Ik kan dus niet de regelaar SPIN 80 programmeren met de DS16 ..
Grtz
Ron
Er zit een flinke fout is de softwareversie 2.20. Als je een nieuw model aanmaakt, wordt het huidige actieve model opgeslagen op de SD card. Daarbij gaat er iets mis waardoor dit modelgeheugen beschadigd raakt.
Als je gebruik maakt van voorkeurinstellingen van sticks en schakelaars (bij het inschakelen controleert de zender of alle schakelaars in de gewenste posities staan, zo niet dan wordt daarvoor gewaarschuwd) is deze functie verdwenen.
Het blikt dat het bestand met modelgegevens onvolledig wordt weggeschreven.
Eén van de modelgeheugens in de zender bevat de volgende regel (gelezen met een JSON_viewer):
On":-3400,"Sw-Off":-3400},{"ID":3,"Con-Type":1,"Butt-Mem":0,"Req-Pos":0,"Sw-On":3000,"Sw-Off":-3000},{"ID":4,"Con-Type":1,"Butt-Mem":0,"Req-Pos":0,"Sw-
Na het opslaan i.v.m. het aanmaken van een nieuw modelgeheugen is deze regel alsvolgt gewijzigd:
On":0,"Sw-Off":-3400},{"ID":3,"Con-Type":1,"Butt-Mem":0,"Req-Pos":0,"Sw-On":3000,"Sw-Off":-3000},{"ID":4,"Con-Type":1,"Butt-Mem":0,"Req-Pos":0,"Sw-
Aan het begin van de regel ontbreekt "340".
Het is verstandig van de modelgeheugens kopieën op de PC te maken en na het aanmaken van een nieuw modelgeheugen de oorspronkelijke gegevens vanuit een kopie terug te zetten. Dan werkt alles weer.
Voor alle zekerheid alert blijven op het mogelijk niet functioneren van deze veilgheidsvoorziening!
Een ander, wat kleiner probleem is, dat met de Data-Analyzer in de zender niet alle geregistreerde telemetriegegevens zijn te selecteren. Alle waarden zijn aanwezig en naar de PC te kopieren, maar selecteren in de zender werkt niet.
Jeti is van deze problemen op de hoogte. Vermoedelijk zal er snel een update komen die dit verhelpt.
EDIT: nieuw in 2.20 is ook dat je nu tot 4 stuur inputs mee kunt laten loggen.