Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als hier nog extra onderdelen voor nodig zijn moet ik deze dan nog zsm gaan aanschaffen.
het gaat om deze module:
Frsky DHT 2.4GHz Two Way Communication System
alvast heel erg bedankt!
groet vincent
vanmorgen mijn mx12 open geschroefd, en omgebouwd met de 2,4 ghz telemetry module. omdat ik hem ook nog op 35 mhz voor fpv wil kunnen gebruiken, heb ik hem schakelbaar gemaakt. de module paste precies onder het 35mhz printplaatje, en na anderhalf uur knutselen zit het er zeer netjes in al zeg ik het zelf. daarna meteen de ontvanger gebonden en een testje gedaan. de 6 kanaals ontvanger in een boom gehangen op ongeveer 1,5 m hoogte. vervolgens de zender in rangecheck modus gezet, en gaan lopen. na ongeveer 40 meter kwamen de piepjes, maar functioneerde nogsteeds prima. volgens de handleiding moet je minimaal 30 meter halen, dus denk dat dat wel goed zit! van de week maar eens testen in een toestel, maar heb er alle vertrouwen in. daarna zullen er nog wel ene paar ontvangers bij moeten komen voor mijn andere modellen
bedankt voor jullie hulp!