Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
die KX191 vind ik zelf een mooi dingetje en is ook 12v...heb dat vorige ook heel erg vroeg neergezet en bedoelde eigenlijk andersom
Zo vroeg ben je meestal nog niet helemaal wakker... heb liever alles op 1 lipo..
Tsja, van de twee keer dat ik iets uitgeprobeerd heb, heb ik twee kinderen overgehouden. 8O :rolling:Die vraag heb ik ook al eens gesteld....ben bang dat je hetzelf moet uitproberen.
Wat is er mis met 12v Camera's ?
gr Gert
Geweldige camera is dat.
Wartex en ik hebben hem ook. Alleen even de witebalance vastzetten op 4 en hij is helemaal goed.
Zojuist deze camera ontvangen:
BOARD CAMERA SECURITE 540TVL SONY CCD CHIPSET COULEUR - eBay, Caméras de vidéosurveillance, Caméscopes, Caméras, Photo, Caméscopes. (Eindtijd 21-jul-10 09:18:29 CEST)
540 tlv sony 1/3ccd met osd menu. Nu even een licht behuizingkje maken.
KPC-VSN505
broer van de KX-131
beter ga je dan voor de juiste!, KX191. De MSH36 heet hij.
De osd cam lijkt het ook goed te doen..
Gefeliciteerd Taco! Fijn dat het goed is gegaan. En nu een stel mooie video's maken!
Leo! let op! De ene KX191 is de ander niet. Zo verkoopt de spaanse retailer de MSH36, waar de andere hem onder de naam KX191 verkoopt en zo door. Sander had niet denderend veel schik met zijn cam, waar Birdman dat wel heeft. Er zit veel verschil tussen de cams. Je moet nét de goede hebben, of van tevoren even goede research doen.