Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De RCV922 schijnt een fijne cam te zijn,
alleen is die natuurlijk OOK weer nergens te krijgen.
@ Sander:
Om met FPV te beginnen lijkt het me zeer zinvol te starten met een gemakkelijke kist zoals een easy star. Zelf vlieg ik met slagvluchtmodellen. Nu heb ik daar wel eens een camera op zo'n model gezet maar tijdens vlucht heb je een bewegend beeld, heel irritant. Is een pan-tilt platvorm ook te stabiliseren? Verlies je het gevoel van vliegen als je een camera stabiliseerd? Ben benieuwd.
MVG Robert.
Wat me wel opvalt is dat er veel naar 5v cams verwezen wordt,
zijn die in de regel beter dan 12v cams?
Heb je, als je 3s vliegt, toch nog een step-up nodig?
Zo te zien hebben de meeste cams idd een tolerantie van 10%, dus dan heb 10,8v. minimaal.
Mischien toch wat krap inderdaad, en ik heb al een 5v regelaartje klaar liggen dus geen enkel probleem.
Sander, prik nou eens een datum joh, ik wil die tracker wel eens zien,en eens door een fatshark kijken..
Dan nog iets:
Wat vind jij van een headtracker? is het onmisbaar,te leuk, of verder onzinnig? Ik gebruik nu mijn rudder stick om te pannen, en de rolroeren zitten gemixt op mijn richtingsroer..
@ Sander,
Ik bedoel ook geen model met verbrandingsmotor. Kijk even naar dit filmpje dan begrijp je het wel. Dit model is ook van schuim en kan weinig aan stuk. Het filmpje laat een klein valkje zien maar ik vlieg nu met grotere modellen. Bij storing gaat het model netjes in de zweefstand. Ik had zelf gedacht aan een tilt servo met giro? Maar misschien kan het wel helemaal niet.
[URL="- Bird Control: Robot Peregrine Falcon versus Seagulls and Crows[/URL]
Super, dan houd ik het voorlopig nog bij het rudder kanaal. Het werkt prima voor mij.
Zondag 8 maart zou mij prima uit komen..
Ik kan ook vrijwel de hele week, behalve de zondag en dinsdag.
Houden we dus over donderdag/vrijdag/zaterdag.
Heb zelf een lichte voorkeur voor de vrijdag.
Edit: 7 maart kan ik dus niet.
Uhh, ik vergis mij ook.
Volgens mij vergist Sander zich. Meerdere mensen hadden aangegeven niet op 7 maart te kunnen.
Zaterdag 6 maart zou mij ook uit komen, alleen kan ik op zijn vroegst rond 14:30 aanwezig zijn. Dit zal wel geen probleem zijn.
Prima!Het wordt dan 6 maart lijkt mij?