Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In dit topic worden wat suggesties genoemd. Altijd minder prettig om een eigen makelij steker te hanteren. :? Op zoek gaan maar een verloopje voor zo'n goedkoop USB sim-kabeltje en die steker afknippen... 8Ogekke vraag. Loop me het apezuur te zoeken naar Futaba connectoren voor op de trainerpoort van FF7, FF9, FF10 en zo verder.. die beetje platte ....
Kan die %*#(*^$@ dingen nergens vinden... of ik zoek niet goed...
iemand enig idee?
BL-inrunner Blue Arrow BA-BL2040 HobbyKing: BA BL2040 2400kv (losse connectors niet geleverd in tegenstelling tot foto)
- Master E 6 x 4 propje HobbyKing Online R/C Hobby Store : Master Airscrew propeller 6x4 (2pc)
In dit topic worden wat suggesties genoemd. Altijd minder prettig om een eigen makelij steker te hanteren. :? Op zoek gaan maar een verloopje voor zo'n goedkoop USB sim-kabeltje en die steker afknippen... 8O
-edit-
Zou het deze zijn?
Zo!
Eergister weer een fantastische dag beleefd samen met Robert ( bluefalconholland).
Het weer was goed, de wind stond goed, dus de dag kon er alleen maar beter op worden.
Na wat vluchten boven de bomen, en wat air-to-airs met Robert bedachten we een nieuwe
Langs de kerk, over de dijk, aan de overkant van het water de ganzen wat opjagen, en als het lef er was netjes over het water terug.
Toch eng, zo vlak boven het water, want komt die neer dan heb je een goed probleem.
De grenzen moesten verlegd worden dus de rookie gepakt, nieuwe accu's erin, en gaan met de banaan:
Remy the geese whisperer on Vimeo
Helaas wat schudderig beeld. De rookie is wat dat betreft behoorlijk gevoelig voor wind, maar vliegt erg fijn..
Enjoy..
Robert, het was weer fantastisch, we zien elkaar gauw!
moet ik nou jaloers worden
helaas niemand hier in de buurt om lekker FPV te gaan vliegen en opnames te maken..
![]()
@Wartexx: Sow, dat ziet er echt relaxed uit!
Zag op RC-groups al dat je je Trimersion omgebouwd had in een ski-bril. Kun je misschien eens wat uitgebreider beschrijven hoe je dat gedaan hebt? Lijkt me een stuk prettiger zitten dan de originele Trimersion.
Dus als je gewoon een richting kiest en daar ook blijft is het no problem zo te zien.