Wat ik vreemd vind aan je verhaal is dat je met de lipo alleen zachtjes Kon rijden!?
Een nieuwe lipo moet op storage niveau aankomen bij je. Dat heb ik al eerder uitgelegd.
Nu verschilt het per lipo hoe lang je nog op de lipo kunt rijden op storage niveau, maar wat jij nu aangeeft is vreemd.
Op 7,6-7,8V gaan mijn auto's er gewoon hard van door. Zeker met de BLX aandrijving zul je die iets afgenomen kracht niet opmerken.
Kortom, heb je een multimeter im voltage te kunnen meten?
Je lader geeft ook het voltage aan, zelfs per cel. Echter pas als je gaat laden, en dan is de spanning altijd wat hoger.
Inderdaad draait de koelventilator vanaf het moment dat je de auto aanzet.
De lampjes moeten ook blijven branden permanent (zie quick start guide welke). Knipperende lampjes geven aan dat iets aan de hand is: Blauw = battery spanning te laag. Stoppen en laden.
Rood = esc. te heet!
Err zou ook wat mis kunnen zijn met je esc. Maar ik zou eerst eens naar de lipo kijken.
Je had toch twee lipo's? Wat doet hij op de andere?
Een nieuwe lipo moet op storage niveau aankomen bij je. Dat heb ik al eerder uitgelegd.
Nu verschilt het per lipo hoe lang je nog op de lipo kunt rijden op storage niveau, maar wat jij nu aangeeft is vreemd.
Op 7,6-7,8V gaan mijn auto's er gewoon hard van door. Zeker met de BLX aandrijving zul je die iets afgenomen kracht niet opmerken.
Kortom, heb je een multimeter im voltage te kunnen meten?
Je lader geeft ook het voltage aan, zelfs per cel. Echter pas als je gaat laden, en dan is de spanning altijd wat hoger.
Inderdaad draait de koelventilator vanaf het moment dat je de auto aanzet.
De lampjes moeten ook blijven branden permanent (zie quick start guide welke). Knipperende lampjes geven aan dat iets aan de hand is: Blauw = battery spanning te laag. Stoppen en laden.
Rood = esc. te heet!
Err zou ook wat mis kunnen zijn met je esc. Maar ik zou eerst eens naar de lipo kijken.
Je had toch twee lipo's? Wat doet hij op de andere?