Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
On-Point Racing heeft een "12th Scale Pro Tips" filmpje gemaakt. Aflevering 1 van 3. Hoop dat het jullie helpt!
-ct2L3KEkE0[/media] Racing - '12th scale Pro Tips' Part 1 - YouTube
Groet Robert
Waar kan ik een zeer goede shop voor associated 1/12é onderdelen of optie stukken vanuit eruopa vinden.
Ben mss van plan om een 12R5.2 aan te kopen, daar ik met mijn tamiya RM-01 1/12é mijn chassis hoogte niet zoveel kan instellen en waardoor de banden niet volledig kunnen opgereden worden (king pin is eigenlijk veel te lang voor bvb jaco velgen)
Associated wordt in Nederland en Duitsland geleverd door ThunderTiger Duitsland en in Engeland door CML. Beide hebben een groot netwerk aan dealers. Vrijwel alle goede modelbouw winkels kunnen het leveren.
Is het mogelijk dat de accus aan de ene kant van het chassis gelegd wordt, en de regelaar en ontvanger aan de andere kant? Of kom ik dan in problemen met het gewichtsverdeling?
En zou ik het plaatje ook kunnen verwijderen en iets op het chassis plaatsen zodat de accu toch overdwars kan?
En ik rij nu nog met een stock regelaar en voor de lipo zou ik een andere regelaar moeten aanschaffen. Maar ik heb daar weer geen 150 a 200 euro voor over. Is er ook een regelaar die nog onder die prijsklasse valt?