Het 1:12 Topic

Hallo hornet ik heb nog wel een asso 1 op 12 liggen die mag weg voor 75 euro
Als je intresse heb stuur me een pbtje met je e mail dan stuur ik je wel wat foto's

Gr Jan

Ja ik heb het gelezen. Heb ook gezegd dat ik het eerst op deze manier probeer. (Accu aan de ene kantven ESC aan de andere kant) Mocht dat niet willen hoor je nog van mij over die conversie kit ;)

Het gezocht gedeelte was voor een ESC incl. Motortje.

Ik heb er nu een 4cel's NiMH accu bij, maar ik wil straks met een 2cell's lipo gaan rijden. Geen wedstrijden, maar wel op een baan die wij elke week uitleggen op asfalt.
20130525_125410.jpg

Alvast bedankt.

Hornet, waar kom je vandaan?

We rijden bij MRM in Lelystad ook 1/12 buiten, misschien een ideetje om eens langs te komen :cool:

gr. rene

ps. auto zien er netjes uit

Ik kom zelf uit Drachten. Wij hebben hier ook een clubje ( MACD - Model Auto Club Drachten ) en wij rijden elk weekend op een basketbalveld van buis gemaakt.

Er is een clublid die ook bij jullie komt en heeft ons uitgenodigd om een keer bij jullie te komen vrij rijden voor 1 dag. Wij gaan dat zeker een keer doen. Wanneer is nog niet bekend.

Je kunt ook voor de gein aankomende 9 juni mee doen aan de open club wedstrijd.
Zaterdags ffies trainen en zondag lekker gezellig mee doen met de race.
Voor banden advies moet je bij Rene wezen;)
Denk dat pink achter zeker een goede keuze is en voor iets vergelijkbaars met purple.
Dus achter 30sh en voor 40sh.
Motoren waar er bij ons mee gereden word zit tussen de 10.5 en 6.5 algelang je rijvaardigheid.

Mvg Roy

Zou ik eerst een goeie combo set moeten hebben :D :D

Mijn rij skills zijn na 15 jaar RC wel OK te noemen. Hoewel dit mijn eerste 1/12 pan car wordt, zal dit ook weer heel andere eigenschappen hebben dan elk ander chassis wat ik bestuurd heb.

Zulke wedstrijd weekenden lijkt mij wel erg gaaf. Lelystad is voor mij ook niet de wereld uit. Misschien kan ik meerdere mensen van onze club enthousiast maken om met een 1/12 te gaan rijden.

Motor en regelaar sowieso. Maar als er een 2S lipo bij kan, gaarne ;)
Ik bouw in eerste instantie alles aan de zijkant van het chassis. Lipo aan de linkerkant. Regelaar/ontvangen aan de rechterkant.

Zoals al eerder gezegd mag het niet heel duur zijn. Het hoeft ook niet nieuw te zijn. Als alles het maar naar behoren werkt.

Lol wat ik bedoelde was ivm regelaar.
Wil je een regelaar die 1 en 2S aan kan of 1 die alleen 2S aan kan?
Motoren heb ik eventueel 10.5 nog wat van liggen.

Mvg Roy

Je kunt ook voor de gein aankomende 9 juni mee doen aan de open club wedstrijd.
Zaterdags ffies trainen en zondag lekker gezellig mee doen met de race.
Voor banden advies moet je bij Rene wezen;)
Denk dat pink achter zeker een goede keuze is en voor iets vergelijkbaars met purple.
Dus achter 30sh en voor 40sh.
Motoren waar er bij ons mee gereden word zit tussen de 10.5 en 6.5 algelang je rijvaardigheid.

Mvg Roy

@ Hornet, Ik rij met Corally Orange achter en Corally Dubble Pink voor, weet niet welke shore dat is :twisted:
Zelf rij ik met een Corally 12SL met LRP combo, LRP SXX competition regelaar en een LRP X12 6,5T op 1S Li-Po.

Je kan natuurlijk ook eerst eens komen kijken.

succes met je keuze en veel plezier alvast :D

Roy je kan het ook in de asso van zetten dan kan je zelf mee rijden dan proef je ook eens wat het is om met een 1 op 12 te rijden op de buiten baan.

Gr Jan

@Foxspeed....Lol als ik de auto weer terug neem dan heb ik voor de rest er niets meer bij he;)
Ik wacht ffies tot de winter periode en ga mijn geluk eerst binnen proberen..
Heb genoeg om buiten mee te spelen:cool:

Mvg Roy

Back