Update
Hoi allemaal,
Leuk om de reacties te lezen, van oud bekende en van nieuwe. Leuk ook dat de interesse er nog altijd is. Ik hoop dan ook dat ik het verslag naar wens kan schrijven voor andere tot inspiratie en plezier
@ronvanleeuwen54 Ik ben zeer geïntereseerd. Ik heb de datum al in mijn agenda gezet. Je mag me uiteraard weer meenemen in de mailing, en ik ben zeker van plan te komen. En uiteraard weet ik nog mijn laatste keer als de dag van gister. Ik vond het toen erg leuk om de gezichten achter het forum te zien en spreken!
Nou om dan nu op mijn bouwverslag terug te komen; want waar zijn we gebleven? 8 jaar, dat klinkt lang en dat is lang. In die tijd is er veel op persoonlijk vlak gebeurt, en heb ik nu mijn eigen appartement. In de fotos kun je zien dat ik een klein maar prima bureau heb gecreërd om mijn grootste hobby (alhoewel Fitness nu ook een erg belangrijke is geworden

) weer voort te zetten.
Kijkend naar de laatste update en dan komen er niet alleen warme gevoelens naar boven van die tijd, maar ook de conclusie dat ik na de laatste update nog wel degelijk verder ben gegaan. Nu ik eenmaal alweer wat dingen heb gedaan, zet ik ook vraagtekens bij die 19 jarige Nick die nu dan toch alweer 27 jaar is en richting de 30 gaat....\
Zoals het veelvuldige gebruik van plamuur... zo he, daar heb ik wat van weggehaald. Maar ook van de beslissing om het bouwpakket met handleiding los te laten en mijn eigen route te gaan. Ik snap het wel, maar het maakt het na 8 jaar weer oppakken niet makkelijker. Zeker niet als Artesania Latina een nieuwe, en betere versie van jou schip uitbrengt met juist die veranderingen waarom ik deze route destijds insloeg; het schip uit mijn bouwpakket lijkt niet op het replica dat in Rochefort ligt. Maar goed, we moeten ergens beginnen.
Sinds de laatste update heb ik de bovenste laag latten blijkbaar weggehaald (excuus als ik niet meer alle begrippen en termen weet, die zullen ter zijne tijd vast wel weer bovenkomen met de hulp van jullie). En ik was begonnen aan de kanonsgaten weer opnieuw vorm te geven. Met een DRAADLOZE (ja hoe bedenk je het, 17 euro bij de action! alles kan tegenwoordig) ben ik dit klusje even opnieuw en secuurder gaan doen, met vanavond 1 kant gelijmd en wel.
Lange tekst, dus hieronder even de fotos ter illustratie
Allereerst het plekje waar ik komende tijd ga vertoeven
Dan de stand van zaken:
Het idee is dan dat ik de binnen en buitenkant opnieuw bekleed;
Nou dat was hem weer voor vandaag. Grappig om te bedenken dat ik fotos 8 jaar geleden met een spiegelreflex camera maakte en dat ik nu gewoon mijn telefoon gebruik!
Tot de volgende!