Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu heb ik (zeg het als ik het mis heb) ook een grondverf nodig voor het verven van de rest van de boot. Hiervoor gebruik ik Admiralty Paints
@Hans, ik kon warhammer chaos black niet vinden, well ene Citadel Chaos black van Gameworkshop
Bedankt voor de tips.
Citadel Chaos black van Gameworkshop
Hallo Chris,
Super bedankt voor de tips. Vooral de tip over dat spetteren was handig, omdat ik dit meemaakte tijdens het spuiten en niet wist wat ik er tegen doen kon
Groet
Nick
@Paul, kan ik ook gekochte grondverf verdunnen? En waarmee dan?
Ik lees hier dat je het advies hebt gehad om je grondverf te verdunnen. Maar ik twijfel sterk dat zoiets verstandig is. Het detail verlies treed alleen op wanneer je de verf er te dik op smeert. Je moet de verf goed roeren (minstens een paar minuten) en dan dunnetjes opbrengen. Verdunde grondverf verliest haar hechtings kracht door het oplosmiddel! De fabrikant heeft de grondverf dusdanig gemengt voor een optimale hechting tussen materiaal en je uiteindelijke verf, dus iedere verandering die je daar in aanbrengt is nadelig voor de hechting. Ik verdun mijn grondverf Nooit! Dit is geen wet, maar slechts een advies. De uiteindelijke keus is uiteraard aan jezelf.