Evert C. 19 apr 2016 #7.961 Dan zie ik je rond 11.30 aan de parkeerplaats kant. Kom met een zwarte station.
Qwerc 19 apr 2016 #7.965 Leuk gevlogen... althans poging ondernomen. Een aantal mensen ontmoet en ook hulp gehad met afregelen PID NAZE. Nog bedankt (naam vergeten) Snel weer eens gaan.
Leuk gevlogen... althans poging ondernomen. Een aantal mensen ontmoet en ook hulp gehad met afregelen PID NAZE. Nog bedankt (naam vergeten) Snel weer eens gaan.
Goser 19 apr 2016 #7.970 Ik was er ook ff...hondje en (nieuw) luchtalarm het veld even laten zien... Maar niet gevlogen...wel handjes geschud en de quad van Qwerc gezien.
Ik was er ook ff...hondje en (nieuw) luchtalarm het veld even laten zien... Maar niet gevlogen...wel handjes geschud en de quad van Qwerc gezien.
denof 21 apr 2016 #7.975 had het begrepen, je was met evert van de week op het veld, ik was verhinderd anders had je mj vast ook gezien... welkom
had het begrepen, je was met evert van de week op het veld, ik was verhinderd anders had je mj vast ook gezien... welkom
denof 21 apr 2016 #7.977 vliegen? mischien gingen er vanmddag nog wel mensen. zal ze hierheen sturen. mischien is er een tijd dat ze gaan.
vliegen? mischien gingen er vanmddag nog wel mensen. zal ze hierheen sturen. mischien is er een tijd dat ze gaan.
Evert C. 21 apr 2016 #7.978 Kostas en Peter zijn er of komen vermoedelijk ook. Ik zit ff in het Maasstad, dus ben verhinderd.