Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Het valt mij op dat er de laatste tijd veel grote Multicopters aangeboden worden op het MBF. Zal wel te maken hebben met de nakende beperkingen.

Kan ook zijn (net als ik) dat de rtf drones zo aantrekkelijk geprijsd zijn dat men het bouwen en afstellen en instellen wat minstens net zo veel kost, beu is

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel de cx-10, maar als ik naar de X20 kijk denk ik dat je er beter iets bij kan leggen en beter een beproefde DJI Phantom kunt gaan bekijken.

@Evert C. Mijn "grote"multicopter blijft gewoon hier....veels te mooi om weg te doen,ik vlieg er wel veel minder mee....
De fixed wing en mini's zijn ook zo leuk en ik heb toch maar beperkt tijd helaas...:(
Vandaag de mini weer ff los gelaten..:)

Cheerson cx20 heeft prima prestaties. Maar ik denk dat je qua prijs beter een phantom kan nemen. Sowieso is de service van dji enorm verbeterd sinds ze in nederland zitten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Halloa,
Ik heb nog een black out frame liggen van mrp helemaal nieuw in ongeopende verpakking.
Voor €100 mag die weg. Prijs is inclusief verzending!
Mocht iemand interesse hebben stuur mij even een pb.
Grt

Wordt er nog wel eens gevlogen??
Ik heb een Quad gemaakt en ik zou het fijn vinden als anderen er eens naar "keken"!
Kom zelf uit Dordt en zou eens een paar man willen ontmoeten met wat ervaring.

Hoi Qwerc...je frame lijkt op de blackout mini h maar dan uit G10?...ik mis ook de camplate,die kan vd structuele sterkte helpen.
Als ik kritisch mag zijn vind ik de xt60 stekker er niet netjes aan zitten...en nog een tip,je usb steekt nu naar achteren...je kunt het board ook 90 gr draaien,in de gui doe je dan board alignment aanpassen (yaw -/+ 90gr)
Kom gezelig eens vliegen als het weer meezit....:cool:

Je hebt gelijk. Het frames is een Imitatie...maar voor mij voorlopig voldoende.
FC.. op de foto zie je een rev5 deze is vastgelopen??? Bootloader probleem.
Er zit nu een Naze rev6 op...en dan zit de USB gelukkig aan de zijkant.
En ja die connector zit nog niet echt lekker. Ik moet nog een goeie manier/plaats zoeken.

Maar hij hij vliegt wel.. Ik kom graag..Alleen wanneer zijn jullie daar.
Ik wil graag een beetje leren snap je?!

b25be27c2b1eac38359c77002f3d90e0.jpg

Is deze foto te zien? Via telefoon/tapatalk verstuurd.

Back