Goser 8 nov 2015 #7.901 Jammer Evert...er komen wel steeds meer nuris bij,en het is er weer voor met zo weinig wind...
Evert C. 8 nov 2015 #7.902 Gedurende de laatste 2 maanden heb ik verplichtingen elders of er staat geen auto voor de deur als het vliegweer is. Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
Gedurende de laatste 2 maanden heb ik verplichtingen elders of er staat geen auto voor de deur als het vliegweer is.
Evert C. 21 nov 2015 #7.904 Hey Ed, tijd niet gezien. Het zal volgend jaar worden eer ik weer zal verschijnen op HIA. Andere bezigheden voeren de boventoon. Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
Hey Ed, tijd niet gezien. Het zal volgend jaar worden eer ik weer zal verschijnen op HIA. Andere bezigheden voeren de boventoon.
Evert C. 2 jan 2016 #7.907 Ik wens iedereen hetzelfde toe dat men mij toewenst voor dit nieuwe jaar. Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2016
Goser 2 jan 2016 #7.909 Ik was er 1 januari....helaas ook nog een paar honderd die er hun nieuwjaarsduik kwamen doen... Hopelijk snel weer eens de lucht in vanaf ons veldje...
Ik was er 1 januari....helaas ook nog een paar honderd die er hun nieuwjaarsduik kwamen doen... Hopelijk snel weer eens de lucht in vanaf ons veldje...
Evert C. 3 jan 2016 #7.910 Als het van dit weer blijft ga ik mijn 550 maar weer van het plafond schroeven. Een laagje water op het veld deert het toestel niet.
Als het van dit weer blijft ga ik mijn 550 maar weer van het plafond schroeven. Een laagje water op het veld deert het toestel niet.
Evert C. 5 jan 2016 #7.913 @REF, ik had mij voorgenomen om hem een keer de auto in te vliegen (lees landen) en dat moest ik maar eens gaan proberen. @Rase, jij ook de beste wensen en veel vliegplezier in 2016.
@REF, ik had mij voorgenomen om hem een keer de auto in te vliegen (lees landen) en dat moest ik maar eens gaan proberen. @Rase, jij ook de beste wensen en veel vliegplezier in 2016.
probaco 6 jan 2016 #7.914 @Rase... jij ook de beste wensen. @Evert... Geef even een gil wanneer je het ga doen. Kom ik zeker ff kijken.
@Rase... jij ook de beste wensen. @Evert... Geef even een gil wanneer je het ga doen. Kom ik zeker ff kijken.
dji piloot 22 feb 2016 #7.917 Ik niet. Ik ben druk bezig met vakantie houden Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2016
dji piloot 22 feb 2016 #7.919 Nee vandaag een schoonmaak in huis. Straks misschien nog even vliegen Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2016