Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus jij staat al op het veld[emoji23] [emoji23]Bijna is het officieel Lente!..mezelf verwend en er een lang weekend van gemaakt
Hoop dat het weer wat mee zit,beetje zon..mooie wolkjes en weinig wind?
Tussendoor wat knutselen ad mini als het ff minder is...jullie nog plannen?
Mogge allemáal.
Helaas van het weekend niet zo best. Idd vandaag windkracht 2. Morgen meer helaas.
Gisteren de quad laten draaien op tafel met zelfgemaakte lc filter. Dus een ferriet ring met zon 20 wikkelingen en een 470uf condensator... Geen streepje te zien op mijn scherm. Zou het dan toch werken?
Dus jij staat al op het veld[emoji23] [emoji23]
Verstuurd van mijn SM-N9005
Ed,
Ik ben benieuwd als alleen de condensator geplaatst is zonder ferrietkern wat dan het resultaat is. Plus hetzelfde met dan alleen de ferrietkern.
Ik heb een beetje het idee dat alleen de condensator het resultaat geeft, het waarom kan ik je beter mondeling uitleggen als dit zo blijkt te zijn.
Evert
Verzonden vanaf mijn mobiel.
Kan hem niet bekijken[emoji22]Nee Luc,lekker uit kunnen slapen en nu aan de koffie te wachten op een zonsverduistering...
Filmpje in elkaar gezet van de 1e test met de gopro black 3+ onder de Spyder.
Hij hangt nog niet ver genoeg naar voren dus props etc. nog vol in beeld maar valt me allezins mee qua jelo...nu hangt de gimbal al wat verder,dit weekend weer testen