Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

ik kan niet...
wat een Heerlijke dag zeg, maar helaas.
hopen dat de zon een beetje water verdampt.
op de nieuwe vijver van Slikkeveer. :p

Gr. Jordy

Heerlijk dagje geweest,natuurlijk wel wat gesloopt...qav250 dook na een flip de sloot in,dus we hebben weer wat te repareren :D
Koffie was top Peter!

Gezellige middag. Stond flink te kijken naar het aantal mensen wat ineens op het normaal zo verlaten veldje stonden. Heel veel mooi spul gezien. Wederom wat dingen geleerd en mogelijkheden gezien om de ZMR eventueel aan te passen in de toekomst. Nieuwe mensen leren kennen. ... Dus een productief middagje. Zeker voor herhaling vatbaar. Alleen hopen dat het iets minder waait.

Zonde alleen dat Ed zn quad in de blubber moest gooien... Had graag even door zijn kijkdoos heen gekeken. Hopen dat die van mij snel binnen komt.

Koffie was zeker super, nou... De schade tot nu toe... 1 prop.
Van de Video zender alweer de witte isolator + soldering van de binnen pen alweer gefikst. Die kwam zomaar los, of was al los mischien... Het kan die storing verklaren van geen beeld.
Of mischien dat goser mij wegdrukte haha... Goser, maar toch lijkt mij dat sterk. Het leek torval. Ik gok het eerste.

Anyway... Ik had net alweer beeld :D

quad is droog, zal nog even mijn ontvanger er weer opzetten. Dan effe verder kijken.

@Ed dat is weer goed om te lezen . Ik hoop dat de beeld test goed uitvalt en alles weer werkt zoals vanouds.

Zit ik nog met de vraag " waar was Martin nou , het was zijn idee om de " geslaagde " meeting te houden vanmiddag.

Gr Rick :bye:

Mooi Ed als het alleen een nat pak verder is ;-) ....en ik stoor regelmatig anderen! hahaha
Mijn qav is toch wat meer kapot na in het slootje in Briele te zijn gedoken (water werkt als een magneet op mijn copters :-( ) esc verot,1 motor hikt en het filmpje was beschadigd anders had ik hem fijn laten zien :D...jouw crash staat er wel op Ed met mijn groundcam opgenomen zie je hem de duik maken in de plas ;-)

Tsja water, ik ben er ook nog niet klaar mee. 2 motors werken niet meer. Quad op de kachel nu, mag dáar zomaar nog een paar daagjes staan.
Ben benieuwd naar die duik van mij... Volgens mij gaf die plas toch een zachtere landing dan hard droog gras :confused:

Wat een dag, bij jou ging ie echt kopje onder begrijp ik... Das helemaal balen zeg.
Tis echt niks met dat water zo... Dat doe ik dus niet meer.

Hallo vanuit Brielle

Hoi allemaal,

Bedankt dat ik er bij kon zijn vandaag, een hoop relaxte mensen ontmoet en erg veel gezien. erg leerzaam. mooie spullen allemaal.

@Marvin. lekker motor onder de kraan gehouden, om af te spoelen lees ik hier alleen maar dat er motoren sneuvelen van water, LOL:rolling:water uit de kraan kan gewoon toch.

hoop er in de toekomst weer bij te zijn.

Pb terug marvin.

Motor onder de kraan kan wel. De esc niet. Nog beter is gedestileerd water. Nooit zout water.
Ik zou na het drogen wel je lagers smeren. Drupje olie of wd40 werkt prima.

Gewoon uitspoelen onder de kraan,desnoods moet je de bel vd motor afhalen om de troep eruit te krijgen...wel goed schoon maken,zand schuurt en beschadigd mogelijk je motorwikkelingen/magneten/lagers..en lekker op de kachel drogen.
Druppeltje naaimachineolie op je lagertjes en ze gaan weer!..moet je alleen Ed en mij niet nadoen en hem in het water ketsen,esc's kunnen daar slecht tegen heb ik gehoord..;-)

Ed was me voor.. :D
Hier een kort filmpje met de duik van Ed op de achtergrond (rond de 45sec) je ziet het water opspatten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi mannen, sorry dat ik er helaas niet bij kon zijn er kwam iets belangrijks tussen, maar het blijkt weer gezellig te zijn geweest op een paar incidentjes na.

Tip, als je quad nat is geworden zet hem in een bak waar hij in past en gooi de bak waar hij instaat helemaal vol met droge rijst,hheb gelezen dat dit heel goed werkt,llaat hem daar een paar dagen in staan,echt dit werkt.

Dinsdag de nieuwe Blade ophalen en ik neem een volle lipo mee en test hem voor de deur, is het weer niet goed , dan geld terug.

Groet van Martin.

Bedankt marvin, mmm kan me dat vluchtje niet herrinneren zoals ik het net zag. Das raar...
Morgen de esc test maar eens doen, net de fohn erop gezet

Back