Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Een blade x4 alweer, vraag me af wat er dan nu "weer" verbeterd zal zijn.
Zoveel upgrades, ze hadden de eerste beter gelijk goed kunnen uittesten voor de verkoop begon.

Idd een los board zou kunnen qua oorzaak.

Ik zou ook zeggen stop met b:|lade, en ga voor iets anders.

Die jordy, heb je er 1 teveel op? Haha

Schim dat is op de IJSBAAN op HIA
in het Sandelingen park,alleen achterin bij die flats,daar heb je een veld(waar s'winters de ijsbaan is)daar vliegen wij,in het park zelf mag je niet rc vliegen,varen of rijden

Dan mag jij mijn Robin DR400 proberen die 128cm lang is en een spanwijdte van 155cm heeft en bijna 4kg weegt, oké.
Dat is een joekel!...denk niet dat het slim is om mij met die te laten vliegen :D
Je mag het met mijn qav250 eens proberen...
full

Straks de eerste vlucht maken met de gimbal weer onder de Spyder :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Suc6 Goser
Idd Ed!
Ik heb er 1 teveel op.
Maar iedereen had wind en dan is het een beetje raar dat ik geen wind had en lekkere temperatuurtje.
Vandaar dat detailtje :p
Ale ik hou er over op.

rick pb...

goser die ziet er ook knap uit hoor, ik zou hem zeker proberen martin, denk dat je gelijk verkocht bent, en dat andere merk... hoe heette het ook al weer? gewoon niet meer wilt :-)

ik hoop dat ik het ook red morgen, zou wel leuk zijn...

Mogge mannen, ik heb eerst eens even 10 minuten alle gemiste berichten gelezen. Leuk dat het draadje weer volop wakker is. Welkom jos, ook ik ben erg benieuwd naar jouw 450. Misschien kan je zondag ook? Ik kom wel kijken. En evert, logisch dat je voor een duurder kaartje gaat als het puur voor filmen is. Ik ga hem ook niet definitief gebruiken in mijn gopro want als het dan niet lukt mis ik misschien wel de mooiste opnames. Ik heb hem puur uit nieuwsgierigheid gekocht. En ga hem waarschijnlijk in een telefoon gebruiken maar eerst even leuk overal in testen. Kom jij zondag ook? Dan neem ik hem mee en leen jij hem maar even dan kan je testen wat jij wilt. En gaat hij kapot? Dan is het hooguit een risico van 10 euro en dat maakt mij niet uit.

Martin, ik blijf vol verbazing lezen hoe jij loyaal blijft aan horizon met de blade. Hoewel ik jouw gedachtegang volledig kan begrijpen. Er zal en moet toch een goeie blade zijn want anders worden ze nooit zoveel verkocht. En een 100% zekerheid op een fly away is er dus niet. Dat heb ik met mijn eerste phantom. 3x gecrasht maar ik zal en moet dat ding weer goed krijgen. Inmiddels al 2 andere phantoms erbij maar die eerste zal ooit goed vliegen

Back