Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Net nog even op de parkeerplaats van het veld geweest, even kompas van de nieuwe QX3 gekalibreerd en ook nog even wat vluchten gemaakt en geen rare dingen en geluiden gehoord, RTH is zeer nauwkeurig ondanks de redelijke wind die er stond, deze QX3 heeft het lange landingsgestel dus ik had verwacht dat hij meer last van de wind zou hebben, maar dat valt erg mee. GPS lock binnen 10 seconden, dus das best snel. Ben er blij mee, als je hem ziet staan met die O benen heeft hij wat weg van zo'n ding dat uit de grond komt uit de film War off the Worlds.
Verder begint het water op het veld aardig te zakken gelukkig en ik denk dat a.s Zondag een mooie vliegdag wordt. 15c en zon,dus dat wordt wel weer een meeting denk ik.
Martin.
@Ed,vanuit de fabriek wordt je geadviseerd het kompas te kalibreren en dat heb ik gedaan en dat is helemaal goed gegaan, de eerste dag vloog hij goed de tweede dag ging ik weer vliegen en toen begon hij licht te schokken(heeft niets met het kompas te maken) na een paar minuten werden de schokken steeds heftiger hij maakte harde schokken naar rechts en corrigeerde steeds weer op een gegeven moment werd het zo erg dat ik al m'n flightskills moest inzetten om hem heel aan de grond te zetten, dit gevecht heeft zeker 2 minuten geduurd, maar het is gelukkig goed gegaan, ik heb hem thuis aan de pc aangesloten om alle waarde's uit te lezen en alles fluctueerde gigantisch, dit had ik nooit gezien, dus das de reden waarom ik hem weer weg heb gebracht voor een nieuwe, maarja das pas Dinsdag.
Martin.