Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

goedenavond mannen,
Even een vraagje aangezien er een hoop fpv gevlogen word op ambacht.
Wat is nou de "beste" 5,8 ghz video zender en met welke antenne werkt die het best.
En dan denk ik aan afstanden tot 2 km.
Ontvanger en scherm moet ik ook nog kopen maar ik wil het gelijk goed doen zodat ik niet de verkeerde spullen aanschaf.
Ik wil het inbouwen op een hexa 550 en de camera is een gopro 3.
Alvast bedankt
Gr nick

Hoi Nick,
Het beste blijft een dji silverbridge maar die is peperduur. Welke ook enorm goed is, is een immersion 600mw icm een Dennisk 5 blads cloverleaf.
Of je er ook 2 km mee haalt weet ik niet maar ik haal ruim 1 km en plompjan ruim 1,5 km als ik het goed heb met deze combinatie

@dji piloot

Thanx voor de info.
Ik lees er veel goeds over en ook behoorlijke verschillen van range bepalend door de antenne.
Als jullie beide goede ervaring hebben met de immersion icm deze antenne dan ga ik daar voor.
bedankt
Gr nick

Hoi mannen,

Vandaag terug met de QX3,deze schud en hikt de hele tijd naar rechts, ruilen voordat hij er ook vandoor gaat.

Groetjes, Martin.

Goede morgen allemaal als jullie zondag gaan vliegen is dat dan in de middag? Het lijk mij leuk om te komen kijken.

Groeten Jos

Nou dan zit je goed. Voldoende kennis en enthousiaste mensen aanwezig die je kunnen helpen en tips kunnen geven.

Gr Rick

Welkom jos, balen martin dit eindeloos verhaal over blade...
Zondag en komende week een paar prachtige dagen...
Mischien heb ik na vandaag wel weer genoeg tijd om te vliegen... Zometeen een gesprek met mijn werkgever... Lekker hoor.

@DJI Piloot,

Peter, ik zie dat de verzendkosten €3,- zijn. Hebben we het dan over dezelfde?

Ik ben benieuwd naar de transferrate van het kaartje, om met de Gopro HD te filmen heb je toch wel 40Mb/sec nodig om geen haperingen te krijgen. Kun jij dit testen?
Hiervoor heb je een SD-USB3 converter nodig en een flink (iso) bestand.

Ik heb nu een 16 Gb Sandisk Extreme Pro HC I die haalt zonder omhaal 95 Mb/sec, hij kost wat maar dan heb je ook de tijd om een uur te filmen in HD.
99 uur op 128 Mb is natuurlijk geen HD opname als ik maar een uur HD kwijt kan op 16Gb.
Ik heb ook een class (10) kaartje dat totaal ongeschikt is om HD te filmen met de Gopro, zijn transferrate is gewoon te laag.

graag je bevindingen.

Evert

Naschrift: ik heb wat reacties bekeken bij de 128Gb aanbiedingen en die liegen er niet om. Ik betaal wel wat meer.

Komen ze nu bij HK met een moerasboot met motor, prop en servo voor € 28,-
Hadden ze 2 maanden eerder moeten doen, dan hadden we wat rondjes (of voor de liefhebber vierkantjes) kunnen varen.

315f78e9ad60ea6fdea9622e9e47e694.jpg

Verzonden vanaf mijn mobiel.

@Jos,welkom op dit topic.

Verder vandaag MRHo... gebeld en krijg zonder probleem een nieuwe.

Wat denken jullie van a.s Zondag? Voorjaarsmeeting?

Martin.

@Martin . Hoop voor jouw dat het een keertje mee gaat zitten joh. Zondag ff kijken hoe laat de meeting ivm nog andere verplichtingen maar lijkt me leuk

Gr Rick

Back