Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Dat is een feit, soms wel handig voor berichten buiten de WA groep om. Ook nog wel handig om een grote bek te krijgen is gebleken.

Hoi John, ben het land niet uit geweest. Ik had nu wel in Sri Lanka moeten zitten, maar er zijn omstandigheden waarom ik thuisgebleven ben.

Rob, wij zijn zogenaamde "wildvliegers" en hebben een plek (onregelmatig grasveld) waar wij gedoogd worden. Echter een aantal van ons vliegt FPV met mini's, dat wordt helaas door de Nederlandse regelgeving verboden en dus op onze spot dan ook niet meer gedoogd. Enkelen zijn daardoor ook met vleugels gaan vliegen waaronder de Bixler en de Skyhunter, doordat wij geen vereniging zijn is het lastig en zeker in deze periode om de groep bijeen te hebben. Wij communiceren met elkaar via het mobiel, dat is wat eenvoudiger dan via dit forum, soms ook over dingen die ons bezig houden die niets of weinig met deze hobby te maken hebben, we hoeven ons dan ook niet op dat gebied aan forumregels te houden.
Maar als jij de plek weet waar wij vliegen ben je vrij om daar ook je vleugels uit te slaan mits je de geldende wettelijke regels in acht neemt. Of je daar iemand uit onze groep zal treffen geloof ik niet direct, er heerst een soort winterslaap. Wel weet ik dat er door diverse mensen actief aan vleugels gesleuteld wordt, zodra het minder koud of slecht weer wordt zal de frequentie van vliegen ook weer toenemen denk ik.

Back