Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

HaHa Ed, we kunnen beter een paintball club op het veld oprichten. Dan kunnen we de mini van Rick als doel gebruiken, die is toch al vies.

Helaas geen fpv meer op het veld in ambacht....we kunnen wel een keer een ballon inhuren om live nog eens va boven te kijken:confused:

Ik ben benieuwd hoe de Blade Inductrix met zijn 8cm gezien wordt, speelgoed of als volwaardige Multirotor? Welke regels gelden er buiten voor een 16 grammer?

Het zou wel lachen zijn als we straks met een paar man rondracen op hia met onze whoops! :koud:...vrees wel dat die azijnzeikers het ons alsnog zullen verbieden te vliegen met de bril :(
Ik ben benieuwd hoe de Blade Inductrix met zijn 8cm gezien wordt, speelgoed of als volwaardige Multirotor? Welke regels gelden er buiten voor een 16 grammer?

Dat is ook de reden dat ik er over na ben gaan denken. Waar eindigt het speelgoed en beginnen de regels? Ben ik wel benieuwd naar.
Aanvullend inderdaad als je gaat Fpv vliegen, is FPV vliegen hetzelfde met een 16 gram toestelletje van 8 cm als met een toestel van 2 Kg?

Heb hem vandaag zien vliegen met die behoorlijke wind, opgooien geen probleem en landen met de rukwinden ook niet.
Het is een mooi toestel met enorm veel autonomie, als je voorkeur uitgaat naar filmen boven vliegen is dit het perfecte toestel voor je.

Inderdaad, ik heb hem al en hij vliegt als een zonnetje. Echt, je hebt geen ervaring nodig om hem te besturen. Hij kan volledig autonoom vliegen

Mooi Peter...genoeg tijd om te fotograferen/filmen als jezelf niet hoeft te vliegen ;)
Dus....waar blijven de foto's en filmpjes?

Groetjes Goser...:thumbsup:

Back