Hallo,
Wij zijn ook weer thuis
We hebben een erg leuk weekend gehad, maar met een hoop problemen. Ik vlieg normaal met kanaal 282, maar dit blijkt een kanaal te zijn die in Duitsland verboden is. Dus er werd me verteld dat ik gewoonweg niet mocht vliegen .....
Dus hebben we een hoop rond gevraagd en gekeken, maar geen andere kristallen, en al helemaal niet voor PCM (zender en ontvanger). Uiteindelijk aan de omroeper gevraagd of hij het om wilde roepen met de vraag of iemand ze over heeft. Dat ging eerst niet goed (een andere ging er weer doorheen praten). Maar tot onze verbazing kwam er toch iemand met een setje kristallen, Thomas Groenhof

Door hem kon ik toch nog vliegen, anders was dat zeker niet gelukt.
Op de vliegshow zelf werd je op een lijst gezet wanneer je mocht vliegen. Elk uur kwam er een nieuwe lijst, maar ik stond er steeds niet op

Na het gevraagd te hebben bij de mensen die die schema's maken, kregen we als antwoord: Jullie mogen helemaal niet vliegen, die frequentie klopt helemaal niet! Na de knijper te hebben laten zien beschuldige hij ons ervan dat we dat nummer er zelf op hadden gezet.....
Kortom, er is helemaal niet doorgegeven dat we een andere frequentie hadden. De man ging toch nog proberen om me helemaal op het einde van de dag te laten vliegen (wat me erg sterk leek). Na het nog een keer gevraagd te hebben aan de vliegleiding kregen we als antwoord dat we moesten wachten.
Later op de dag kwamen we Patrick Kramer tegen. Hij ging om 15.00 uur ongeveer toch vragen of ik nog ingeroosterd kon worden (een beetje aangedikt natuurlijkmet grote gebaren haha). Na diep nadenken werd ik toch nog op de lijst gezet
Ik wil dus ook graag Patrick en Thomas erg bedanken, zonder hun had ik niet kunnen vliegen.
Verder was de show erg mooi. Er kwamen 1:1 modellen langs, waaronder een zwever die aan kunstvlucht deed. De modellen waren ook super mooi, er was ook een jetvliegtuig die aan het 3D vliegen was
Groetjes
Nando
PS Ik vond het ook wel grappig hoe die Robert Sixt met zn heli aan werd gekondigd: DE Duitse WERELDKAMPIOEN 3D vliegen kunnen we nu zien! De meester in het 3D vliegen zal zijn show aan u laten zien! JETZT GEHT LOSSSSSSSSS