Harsewinkel 2006

Hey Eric,
er weer vroeg bij dit jaar! :) Immer der erste!

Ik kan je zeggen, hier in het zuiden van Duitsland is het ongeveer 5 graden!
En de sneeuw is ook alweer voorzichtig voorbijgekomen. Ik hoop dat jullie het in Harsewinkel beter weer krijgen.
Vorig jaar was het ook al niet te harden in de tent :( heb het nog nooit zo koud gehad snachts..

Alvast succes met staan en veel plezier allemaal!
Ik volg het vanaf hier!

Groeten Vincent

heb je weer een plekje tegen de bosrand aan? 8) lekker uit de wind en mooi in het hoekje :)

tot morgen

groeten Martijn en de rest van de club

he erik

drink jij bier :D
volgens mij mag het wel iets sterkers worden. .j.............meneer :P
erik tot morgen (en de rest natuurlijk ook)

groeten arnold :celebrate:

wij gaan morgen avond tegen een uurtje of 6 die kant op dus hou eff een mooi plekje bezet :roll: :wink: helaas moeten er nog een paar werken maar ik heb er wel weer super veel zin in nog steeds hopen dt het weer redelijk blijft maar voor zaterdag ziet het er in iedergeval goed uit :D

misschien leuk om daar iets af te spreken als zijnde mensen van het forum :wink:

groetjes Dennis

weer in harsewinkel, zonnig, licht bewolkt en 23 graden (en dat lijken er nog meer te worden)

vannacht viel het mee in de tent :) niet eens heel koud.

Wij zijn nu aan het inpakken. vanavond gaan we rond een uurtje of 7 die kant op vanwege het werk enzo.

hopen dat het weer zo blijft! :D

hoi harsewinkel gangers

tja het zit er voor ons weer op :(
het was weer heel gezelig
goed weer gehad (en lekker veel gekocht :D
maar de nachtschow vond ik deze keer echt tegen vallen
lijkt wel of dit ieder jaar minder word
verder was er een heli piloot die de duitsers deed zwijgen (nando) :P
dit vond ik persoonlijk kei en kei gaaf :rolling:

groeten arnold (ps het bier was goed theo ) en de bbq ook thx aldert

Het was inderdaad geslaagd 8) alleen die nachtshow was dit jaar minder, het commentaar zat meer met elkaar te ouwehoeren dan het publiek een beetje erbij te betrekken zoals de commentator van vorig jaar wel deed.
Al met al wel een geslaagd weekend en volgend jaar zeker weer :D

Ja harsewinkel was weer geslaagd; en wat een weer :D we hebben weer goed laten zien dat we Nederlanders zijn 8) Lipo pakketjes 12c 11.1V 1400mah 5eurie :D :D en we hadden op zaterdag nacht in die kroeg daarzo de hele kroeg aan de "shade deutshland alles ist voorbij" was ook weer een groot feest (ik neem voortaan ook mn knuffel mee de kroeg in :P ) ik heb er ook nog filmpjes van gemaakt

groetjes Dennis

Het was weer gezellig in Harsewinkel, ik heb ook een paar dingen gezien die ik nog nooit gezien had. Bijvoorbeeld een jet met turbine die aan het 3 D-en was, dat was echt apart want bij jets over Pampa zie dat zelfs niet. En dan die Noria, hij kon zijn airlerons bijna 90 graden naar beneden zetten, zo steeg hij op en zo lande hij weer, op een manier zo als ik het nog nooit gezien had. Die goedkope lipos heb ik helaas niet gezien.

Was weer een leuke show!
En mooi vliegwerk van Nando!
(Beetje jammer dat ze daar een beetje moeilijk deden.)

Hallo,

Wij zijn ook weer thuis :)

We hebben een erg leuk weekend gehad, maar met een hoop problemen. Ik vlieg normaal met kanaal 282, maar dit blijkt een kanaal te zijn die in Duitsland verboden is. Dus er werd me verteld dat ik gewoonweg niet mocht vliegen .....

Dus hebben we een hoop rond gevraagd en gekeken, maar geen andere kristallen, en al helemaal niet voor PCM (zender en ontvanger). Uiteindelijk aan de omroeper gevraagd of hij het om wilde roepen met de vraag of iemand ze over heeft. Dat ging eerst niet goed (een andere ging er weer doorheen praten). Maar tot onze verbazing kwam er toch iemand met een setje kristallen, Thomas Groenhof :) Door hem kon ik toch nog vliegen, anders was dat zeker niet gelukt.

Op de vliegshow zelf werd je op een lijst gezet wanneer je mocht vliegen. Elk uur kwam er een nieuwe lijst, maar ik stond er steeds niet op :( Na het gevraagd te hebben bij de mensen die die schema's maken, kregen we als antwoord: Jullie mogen helemaal niet vliegen, die frequentie klopt helemaal niet! Na de knijper te hebben laten zien beschuldige hij ons ervan dat we dat nummer er zelf op hadden gezet.....

Kortom, er is helemaal niet doorgegeven dat we een andere frequentie hadden. De man ging toch nog proberen om me helemaal op het einde van de dag te laten vliegen (wat me erg sterk leek). Na het nog een keer gevraagd te hebben aan de vliegleiding kregen we als antwoord dat we moesten wachten.

Later op de dag kwamen we Patrick Kramer tegen. Hij ging om 15.00 uur ongeveer toch vragen of ik nog ingeroosterd kon worden (een beetje aangedikt natuurlijkmet grote gebaren haha). Na diep nadenken werd ik toch nog op de lijst gezet :)

Ik wil dus ook graag Patrick en Thomas erg bedanken, zonder hun had ik niet kunnen vliegen.

Verder was de show erg mooi. Er kwamen 1:1 modellen langs, waaronder een zwever die aan kunstvlucht deed. De modellen waren ook super mooi, er was ook een jetvliegtuig die aan het 3D vliegen was :)

Groetjes
Nando

PS Ik vond het ook wel grappig hoe die Robert Sixt met zn heli aan werd gekondigd: DE Duitse WERELDKAMPIOEN 3D vliegen kunnen we nu zien! De meester in het 3D vliegen zal zijn show aan u laten zien! JETZT GEHT LOSSSSSSSSS

Ik vond jou mooier vliegen dan Sixt.
Ik vind Sixt meer kunstvluchtachtig. (Doet ie wel heel goed.) En jij lekker bruut 3D om het maar eventjes zo te zeggen :)

Van mij mogen ze Harsewinkel omdopen in "Die grosse Robert Sixt flugshow", die beste man komt wel 6 keer per dag voorbij. En helaas zie ik hem elk jaar hetzelfde doen. Leuk (en knap... ik kan het niet), maar na een paar keer heb ik het wel gezien.

Het was natuurlijk wel super gezellig, maar voor de show hoef/ga ik niet meer heen.

Ik vond je idd geweldig vliegen die gast met die amirikaanse hoed kon er ook wat van :wink: en nog leuk dat die lancaster nog vloog erg mooi model en al die knulletjes sommige zo jong en dan al zo kunnen vliegen 8O super gewoon

groetjes

Back