Oproep Handtekening Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Burp

Forum veteraan
Beste mensen,

Ik heb vele leden al een bericht gestuurd om te vragen of de handtekening in Tapatalk uitgezet kan worden. Gelukkig heeft iedereen dat ook meteen gedaan. Voor de overige Tapatalk gebruikers wil ik middels dit bericht vragen om de handtekening uit te schakelen waardoor we van de overbodige tekst "Verstuurd/Verzonden/Send/Sent met XXX Tapatalk" verlost worden.

Ik heb alle berichten waar dit stond aangepast om deze tekst te verwijderen maar liever zie ik dat iedereen dit uit zet zodat het niet meer terug komt.

Alvast onze onmetelijke dank.

Eindelijk. :worship:

Als iedereen zich er nu aan gaat houden, zou het zelfs de moeite waard kunnen worden bij vlieg en rijtuig te gaan kijken, daar waar men tot nu toe vervelend veel van die reclame plaatste. :yes:

Mag ik vragen waarom?

Omdat steeds meer mensen via een tablet of smartphone icm Tapatalk op het forum zitten en die texten erg irritant worden tijdens het lezen. Een dezelfde reden dat we ook geen plaatjes in de ondertitels willen hebben en daar ook een maximaal aantal regels text toegelaten is.

Aha ik dacht dat er een technische of commerciële reede voor was.
ben persoonlijk erg blij met een oplossing als Tapatalk
Om nu elke gebruiker als een politie agentje na te gaan lopen is ook weer wat [emoji85]

Het gaat puur om die overbodige tekst die niks toevoegt een we gewoon weg willen hebben.

Even ingelogd op de internet browser om te zien wat "jullie" zien maar "zie" helemaal niets.
Klopt het dat er helemaal geen handtekening meer word gebruikt?

Zoals aangegeven worden alle tapatalk handtekeningen verwijderd.
Of verzocht te verwijderen.. Dus als je ze niet ziet is het verwijderd..

Ik heb 1000 den zinnetjes verwijderd die allemaal overbodig zijn en afleiden van het geplaatse bericht. Het is onnodig en we willen het gewoon niet meer, dat moet meer dan voldoende zijn @RuudM

Beetje laat maar hoeft niet. Ik kijk periodiek of ik ze zie staan en verwijder het middels een script. Stel dan ook de betreffende personen op de hoogte.

Beetje laat maar hoeft niet. Ik kijk periodiek of ik ze zie staan en verwijder het middels een script. Stel dan ook de betreffende personen op de hoogte.
Goed bezig,
Is het misschien een idee om dat scriptje bijv elke dag (of elk uur) te laten automatisch te draaien op de server?

Nee, is niet mogelijk dit automatisch te doen vanwege de verschillende dingen die erin staan. En ik moet controleren of het juiste wel wordt verwijderd.

We zijn 3 jaar verder en dit speelt nog steeds.
Wellicht 1 waarschuwing en bij volharden dan maar een weekje op de bank? En iedere volgende keer een week er bij?
Want gewoon netjes vragen schijnt niet te helpen.
Ik begrijp de uitleg waarom het niet automatisch kan (abonnement, bijkomende kosten).

De handtekening onder een bericht via Tapatalk is sinds enkele weken weer automatisch actief gezet bij een algemene Tapatalk update op de smartphones.
Mijn handtekening stond al jaren uit en heb dit net ook weer moeten uitzetten in de Tapatalk instellingen op mijn smartphone.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back