Oproep Handtekening Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedere keer als ik dit forum via mijn iPhone of iPad oproep, krijg ik boven op het display een vervelende Tapatalk reclame banner, zou dit script a.u.b. gedeactiveerd kunnen worden? Tapatalk is naar mijn mening het meest vervelende forum add-in en hedendaags volledig overbodig. :mad:

Kreeg net een vreselijk onsympathiek bericht van ein mod aus deutschland:

Geachte mijnheer Baggeraar,
Wij hebben u al vaker gewaarschuwd om niet te rellen op het MBF forum, nu drukt u weer een aantal keren onnodig op de meldknop.
Als hier niet mee stopt, krijgt u voor enige tijd een ban en kan u uitrusten op de bank.

Tapa-spam mag je dus NIET MELDEN..............

Nee.... dat zei hij niet.... Hij zei dat je niet mag lopen RELLEN.... en daar ben je nu gewoon mee bezig.

Dingen moeten blijkbaar op JOUW manier, en anders niet. Maar als iemand wat van jou zegt, zijn blijkbaar de rapen gaar.

Ga bij jezelf te rade, zou ik zo zeggen, maar helaas kom jij dan alleen maar tot de conclusie, dat jij volgens jou niks fout doet.

Je hebt ooit eens over mij opgemerkt dat je het zo knap vond dat ik mijn eigen fouten toe kon geven. Nu begrijp ik waarom je dat zo knap vond: het is iets wat jij blijkbaar niet kan.

Kreeg net een vreselijk onsympathiek bericht van ein mod aus deutschland:

Geachte mijnheer Baggeraar,
Wij hebben u al vaker gewaarschuwd om niet te rellen op het MBF forum, nu drukt u weer een aantal keren onnodig op de meldknop.
Als hier niet mee stopt, krijgt u voor enige tijd een ban en kan u uitrusten op de bank.

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Dit is inderdaad helemaal het toppunt!!!!!! :mad:
Hoezo onnodig? Gaat die tapadrek dan wel vanzelf weg?
Rellen? Dit lijkt china vs. hongkong wel. Daar worden goede burgers met verantwoordelijkheidsgevoel die hun mond niet langer houden, ook weggezet als raddraaiers.
Het moet hier niet gekker worden.

Nee Brutus, ik heb dat bericht uit post 24 gemeld.
En boven dat pb staat duidelijk:
"stoppen met steeds op de meldknop te drukken"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back