Toch heeft het wel wat als die spiegel er op zit met alle geschilderde ornamenten.
Geef jij ook een cursus ornamenten schilderen?
Geef jij ook een cursus ornamenten schilderen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon met een heel klein kwastje, naald of saté prikkertje en dan gaat dat goed komen SjorsGeef jij ook een cursus ornamenten schilderen?
Dank je Martin, ach als je de tijd hebt dan gaat het vooruit heeJe hebt de vaart er goed in. Mooi gemaakt allemaal!
Dank je Peter, het begint inderdaad iets te worden zoDan zijn weer mooie vorderingen, Koos. Daar krijgt de romp steeds meer uitstraling van. Er komt ‘leven’ in.
Gr. Peter
Dank je Peter, ach je hebt er zo iets mee te doen nietwaarMooi werk Koos, en ook mooi uitgebreid hier neer gelegd voor ons![]()
Bedankt voor de tip Jan, maar ik heb het iets anders opgelost, zoals je zult zien in deze postEen tip om de blauwe vlakken wat strakker te krijgen.
Verf een etiket blauw en knip daar de benodigde vlakken uit. Dat kan strak en haaks. En dan gewoon het etiketje er op plakken.
De optie van @janzwart voor de kraanbalken sprak mij wel aan eerlijk gezegd, of gewoon afplakken en schilderen, dit is geen kritiek hoor, slechts een kwestie van smaak. Staan die extra latjes in de beschrijving of is dat je eigen idee...?
Dat wist ik niet Jan, nu wel uiteraardKoos, Wist je dat de caronnade op de Victory met twee paar zijtakels vastzit?
Bedankt voor de info en het compliment HermanNetjes Koos (pun intended)Voor zover ik weet blijven de kopse kanten open
Dank voor het compliment Heinrich, en zoals je hierboven ziet zijn de eerste stappen van de netten gezetGoeie vordering Koos. Ik ben benieuwed na de hangmatten- dit lijk na een behoorlijke klus as ik zo na de ander Victory bouwers kijk en luister,
Ach een dutje zo af en toe doet wonderen PeterDit ziet er weer mooi uit Koos, en straks niet te lang in die hangmatten gaan liggen hé?? anders schiet het niet meer op![]()