pietsan
Forum veteraan
Ik kan bijna niet wachten....Dit is aan het eind van de avond, en wat daarvoor allemaal gebeurt is lezen jullie zo dadelijk![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan bijna niet wachten....Dit is aan het eind van de avond, en wat daarvoor allemaal gebeurt is lezen jullie zo dadelijk![]()
Gelukkig hebben scheepsmodelbouwers veel geduldIk kan bijna niet wachten....
Tja dat was nog een andere openstaande vraag, dus vanavond lekker weer bezig geweest met deze tweede reling, dus als je nog eens wat weet Pietmisschien nog een reling door de onderste gaatjes van de scepters/ballusters
Hoi Koos,Okee, allemaal weer bedankt voor de dagelijkse oppeppers en bijbehorende likes, gelukkig deze keer geen speciale verzoekendus kunnen we weer verder waar we gebleven waren.
Alles kan weer lekker drogen, morgen is het weer tijd om in te pakken en weg te wezen, naar de Rob.E.Lee, zodat we maandag weer uitgerust verder kunnen,
Allemaal alvast voor morgen (ikke) of overmorgen een goed week eind,
Gr Koos
Je weet het Koos hé, veul foto's, en dat geldt natuurlijk ook voor de Robert E. Lee![]()
. Ik had de tekst ‘Rob.E.Lee’ al eerder in je verslag voorbij zien komen. Natuurlijk sla ik daar (nu pas?) op aan.Leuk dat je die bouwt.
Dus diegene die hem “af” willen zien, nog ff geduld![]()
Nog een maand of drie schat ik, hoewel, de Robert E. Lee speelt nu ook mee, nou 6 maandjes dan.![]()