Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Peter, we doen ons best nietwaar.....Kijk eens aan, zo laat je af en toe zien dat ze prachtig wordt Koos.![]()
Yep een stoomlocomotief...Heb jij een locomotief uit Schotland gekocht![]()
Dank jewel HansaDit is heel mooi Koostop
Snotverdulleme, das goed dat je het zegt RijkMooi totaalplaatje hoor maar zit de kruissteng wel goed? Ziet er aardig scheef uit
Dank je *Hans*Strak werk weer Koos![]()
En ik kijk over je schouder mee of hij het dubbelschijfblokje wel gemonteerd heeftJa, ik zeg wel niet zo veel, maar kijk wel telkens mee
ja ik den ik zeg het maar even en dat de masten scheef stonden miss heb je het jachtgeweer gehanteerdSnotverdulleme, das goed dat je het zegt Rijknee hoor geintje, die steng is nog “under construction”
Zo ook de ondermast, het zwarte gedeelte komt later geheel onder het dek te zitten........
Ja, ik zeg wel niet zo veel, maar kijk wel telkens mee![]()
Potverdulleme wat een meekijkers hier zeg, ik word er bijna zenuwachtig vanEn ik kijk over je schouder mee of hij het dubbelschijfblokje wel gemonteerd heeft
De kasten zijn maar net 20mm breed en 8mm hoog dus de vakjes zijn en blijven klein, als ze iets groter waren dan was er uiteraard ook meer mogelijk. Maar goed ze zitten erop, en volgens mijn directrice heb ik me weer “druk gemaakt om niets, want ge ziet er toch niks van”.... tja zo kun je het ook bekijken tochMooi en de vlaggenkasten zijn prima zo. Alleen iemand met asperge telt dat na
ge ziet er toch niks van
Dat gaat vooralsnog niet gebeuren hoor Herby, daar ben ik het nog niet geheel met mezelfzeker niet als je het bijhorende doek er aan hangt![]()
Peter, ik denk dat u deze emoij bedoeld:, die andere
is een lachebekje
![]()
Kijk Peter, wij leren de jeugd modelbouwen en de jeugd leert ons met die motions om te gaan, leren we toch nog allemaal watPeter, ik denk dat u deze emoij bedoeld:, die andere
is een lachebekje
![]()