H.M.S. Victory (Mantua Model) schaal 1:200

Ziet er zeker goed uit Robert. Moeten er op de relingen, net als achter je kuil, geen netten? Of zitten die niet bij de kit

De ringen toch iets smaller gemaakt het kwam best wel grof over op de mast.

IMG_1156.JPG

Kan dat wel,grof overkomen met een model op schaal van 1:100 ??????
Netjes gedaan Robert !

Ziet er zeker goed uit Robert. Moeten er op de relingen, net als achter je kuil, geen netten? Of zitten die niet bij de kit

Er komen wel netten of in ieder geval relingen op dat heb ik nu nog niet aangebracht je hoeft het maar aan te raken en het breekt af de reling is tenslotte maar 2 mm.

Nq4RNWupyQi5PZLrQbA65VBbIT_PUJs0zQDbdHXMBEHf=w526-h596-no

Inmiddels ben ik begonnen met het aanbrengen van de relingen.

Geprobeerd om er iets van netten o.i.d. in te maken maar dat ga ik niet doen, tenminste een net lukt sowieso niet want daar is de ruimte veel te klein voor dus maken maak ik alleen de reling. Op deze schaal valt dat helemaal niet op.

IMG_1242.JPG

Nog even een foto met de schuifmaat, want bij de bovenste foto lijkt het wel mee te vallen met de tussen ruimte.

IMG_1245.JPG

Je heb gelijk Robert.
Netten zouden net iets teveel zijn.....
Ik heb wel een andere tip voor je.....
Als je het bovenste gedeelte neemt van je schuifmaat ( die 2 punten op het koppie ) dan kan je nauwkeurig de binnen maat meten ...:p:p

Op deze schaal valt dat helemaal niet op.

Jawel, stoort me mateloos! Ik zou mijn vrouw haar panty van d'r kont scheuren en die tussen de railing frotten. Moet je haar natuurlijk wel eerst witte panty's kopen.

Mooi stukje werk!(Ook zonder panty.);)

Vandaag de blindera gemaakt, en de boegspriet gerepareerd die heb ik wat aangestoten en was gelijk gebroken, het is allemaal heel breekbaar.

Zal hier en daar wel wat weg laten bij de boegspriet het wordt allemaal wel erg vol en de blokken die allemaal aangebracht worden zijn 2 mm en dan wordt het wel heel veel van het goede.

Hier wat foto's van de vorderingen.

IMG_1254.JPG

IMG_1256.JPG

IMG_1258.JPG

IMG_1259.JPG

Hoe krijg je het voor elkaar met dat kleine spul.
Vraagje gelijk Robert....hoe heb jij die 2 mm blokken kunnen oppakken?
Ik heb ze ook voor mijn kanonnen maar ik weet niet hoe ik dat gaat oppakken.....en bevestigen enzo...
Ik denk dat ik jouw hulp maar vraag.
Jij bent het gewend om met dat kleine spul te werken.

Hoe krijg je het voor elkaar met dat kleine spul.
Vraagje gelijk Robert....hoe heb jij die 2 mm blokken kunnen oppakken?
Ik heb ze ook voor mijn kanonnen maar ik weet niet hoe ik dat gaat oppakken.....en bevestigen enzo...
Ik denk dat ik jouw hulp maar vraag.
Jij bent het gewend om met dat kleine spul te werken.

Dat is heel simpel Sjors ik pak ze met een pincet en klem het dan in een krokodillenbekje mastworpje achter het blok met een los draadje en een paar wikkelingen daarna vastlijmen en je kunt ze aanbrengen.

Uit de losse hand wordt het wel lastig ik gebruik meestal wel wat meer draad zoals je ziet anders wordt het lastig.

Klaas zou zeggen hatseflats en klaar. :D

IMG_1265.JPG

Back