H.M.S. Victory (Mantua Model) schaal 1:200

zitten er zo'n mooie foto's bij de beschrijving? Dat vind ik wel knap.
Als je dan mijn beschrijving ziet.... 5 bladjes in het Engels met enorm veel jargon en weinig inhoud...

zitten er zo'n mooie foto's bij de beschrijving? Dat vind ik wel knap.
Als je dan mijn beschrijving ziet.... 5 bladjes in het Engels met enorm veel jargon en weinig inhoud...

Jij zult er vast wel een hoop tekeningen bij hebben?
Deze beschrijving is hoofdzakelijk met plaatjes maar lang niet altijd duidelijk, er zitten wel wat tekeningen bij maar dat is hoofdzakelijk voor het tuigage.

Zag dat mijn verslag al weer een beetje is weggezakt dus de draad weer eens opgepakt,
Laatste weken thuis allerlei klusjes gedaan moet af en toe ook eens gebeuren.

Al met al nog wel iets gedaan de nieuwe pilaren gemaakt.

20140407_201750.jpg

Aan de voorzijde de "reling" aangebracht zou echt niet weten hoe dit heet dat laat ik aan de historische cultuursnuifers over die weten dat waarschijnlijk zo op te hoesten.
Ook hier de staanders opnieuw gemaakt bij de bouwkit zitten 2 helften die je aan elkaar moet plakken en dat ook nog heel royaal past dus ging het niet worden.

20140407_203254.jpg

Ga nu verder met opnieuw maken van het voorwand van het schip ook dit past voor geen meter.:(

20140407_203328.jpg

Ik sluit me bij de voorgaande sprekers aan; wat een gepriegel, maar wel heel mooi hoor:D

Aan de voorzijde de "reling" aangebracht zou echt niet weten hoe dit heet dat laat ik aan de historische cultuursnuifers over die weten dat waarschijnlijk zo op te hoesten.
De naam is eigenlijk zoals je al zegd, reling met bolders. Word ook wel boldertafels genoemd.
Ziet er netjes uit, de pilaren zijn ook goed gelukt in de kuil.

Nog even een paar foto's van de voorzijde.

20140408_215037.jpg

Hier zie je natuurlijk alle oneffenheden maar van 20 cm afstand zie je dat allemaal niet meer.;)

20140408_215335.jpg

De enige oneffenheden die ik zie ,zitten op dat muntje van 20 cent :p

Netjes gedaan Robert !
Ik denk dat ik mij maar niet gaat wagen aan dat kleine spul.....

Robert, ik moet mijn 1e boot nog maken zonder foutjes en oneffenheden! Je hebt het netjes opgelost!

Hier nog een kleine update van de vorderingen dit weekend.

Het gepriegel is nu echt begonnen nu komen allerlei kleine dingen op het dek dit laat ik achterwege het is nu goed te vervoeren een hoop klein spul breekt al als je een keer moet niezen.

20140413_183026.jpg

20140413_183056.jpg

En uiteraard 1 met een muntje erbij.

20140413_183120.jpg

Zo zal het schip(je) erbij staan volgende week.

Dan zou ik het muntje vastlijmen. Voor je het weet zit het onder Germt z'n mast ;)

:rolling::rolling::rolling:
Ik zal er geen grapjes meer over maken ;)
Véél bewondering voor dit staaltje miniatuur modelbouw:worship:

Back