Vanmiddag een nieuw rolpaardje gemaakt iets hoger zodat het nu wat beter voor het luik komt.
Volgens mij moet het goed zijn nu.
Volgens mij moet het goed zijn nu.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Foto's blijven lastig omdat die vaak iets vertekenen.
De voorzijde van het rolpaard (tegen de verschansing) zou eigenlijk recht moeten zijn.
Maar je zit nu natuurlijk me de schaal, dus wie ben ik om daar iets over te zeggen.
De hoogte lijkt nu in ieder geval een stuk beter.![]()
Dat het dek schuin loopt en de binnenverschansing naar binnen komt is ook normaal.
Het is de schaal van de kanonnen die niet helemaal kloppen, maar.... ik persoonlijk vindt de oplossing subliem, en op deze schaal smokkelen is zeker toegestaan hoor
Als de Victory op de ontmoetingsdag in Duizel staat zetten we gewoon het afscheidings lint wat verder weg (+/- 1 meter) :rolling::rolling:
Dan vallen alle fouten ook niet op.![]()
Dat is klein........
He Germt, die Victory nemen wij straks als bij bootje aan de achterzijde van onze Aggy's![]()
Denk jij nou echt dat het bij mij zo lang duurt Robert ?????
Keep on dreaming my friend :rolling::rolling:
Daar had ik om gevraagd en nu is toch ook wel te zien met wat voor huzarenstukje je bezig bent op deze schaalEr is mij gevraagd om eens een munt bij het kanon te zetten om de verhouding een de grootte een beetje te zien. Kon het niet laten deze hier ook maar te plaatsen. 8O8O
![]()
![]()
Ik weet het niet maar zag wel dat op een Engelstalig forum ene Sjors aan het bouwen is met een Agamemnon en is hier al ruim een half jaar mee bezig.
Als ik zie hoever de bouw nu is zal mijn voorspelling wel ongeveer kloppen.
:sleeping::sleeping:
(zal nu ophouden anders durf ik niet meer te komen)![]()