Bij al mijn modellen met verschillende merkregelaars heb ik dit euvel. Heel vervelend!
Mvg Bernard
Mvg Bernard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mannen, dat is allemaal helder, echter zo simpel is het niet.
Het is ook niet bij één regelaar, het is bij ALLE regelaars van diverse typen en merken. En deze regelaars zijn ALLE ingeleerd op de zender, zoals dit in de handleidingen van de regelaars staat beschreven en zoals Rhelie beschrijft.
Ik weet niet of Bernard dit ook met meerdere regelaars heeft, maar ik wel.
Daarom wordt de vraag ook gesteld of het aan de zender zou kunnen liggen... ...wat theoretisch gezien niet kan. Servo weg op het display loopt wel netjes tot de 100%.
Ik heb er zelf niet zo veel hinder van, maar herken de constatering van Bernard wel.
Ik heb dit euvel bij al mijn modellen.![]()
Met mijn Hott zender MX-16 kom ik er niet uit om de gascurve aan te passen.
Blijft over ermee te leren leven,denk ik.
Mvg.Bernard
Even een persoonlijke opmerking; ik snap niet dat mensen geen gebruik maken van de mogelijkheid te updaten.
Dat is nou juist het innoverende van deze reeks zenders, ontvangers en modules.
Ik neem tenminste aan dat je ook wel snapt dat als je je PC niet af en toe update er problemen op gaan treden, zeker als je nieuwere programma's en apparatuur gaat gebruiken. Je hoeft echt niet iedere update te installeren maar zeker de eerste jaren zijn er echt wel dingen veranderd. Doe dan in ieder geval één keer per jaar een update.....
Jawel....want je zender en ontvanger moeten samenwerken.Zolang dat werkt, en werkt met iedere nieuw gekochte ontvanger, dan hoef ik het toch niet te updaten? Daar win ik volgens mij helemaal niks mee.
Dat ligt aan het materiaal van de romp. In een houten of glasvezel rom kun je de antennes gewoon binnen laten. Als er carbon verwerkt zit in de romp moet je de antennes naar buiten voeren.Tot nu heb ik in al mijn modellen de antenne binnen in het model gelegd.
Is het nodig of beter om de antenne naar buiten te voeren?
Mvg.Bernard