Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ruim 400 euro door de drain ,maar wat is het wezelijke verschil tussen de V1 en V2 behalve natuurlijk de aluminium goody's.
Waarom is dat terecht? Ik zie niet in waarom winkels producten niet flink in de aanbieding mogen doen? Dat heet concurrentie. Het is toch de keus van de handelaar hoeveel winst ze op een product willen maken, niet van de fabrikant? Ik vind het niet kunnen als een zeker product overal exact hetzelfde kost, wat je bijvoorbeeld bij GoPro's zag in het verleden. Zoiets heet prijsafspraken, mag niet.Inmiddels heeft lindinger volgens mij de aanbieding terug getrokken onder druk van graupner ,wat naar mijn inziens terecht is.
Heb hier net ff H1 in m'n MX-20 gezet. Hier loopt de servo mooi van -100 naar +100 synchroon met de stick.
Je zegt wel 2 verschillende dingen in je post:
(a) "Wat nu opvalt is dat de Pitch begrenst wordt terwijl mijn knuppel nog slag over heeft."
en
(b) "In mijn scherm waar je de servo's kunt volgen zie je de beweging van de pitch gewoon nog lopen terwijl de echte pitch beweging al gestopt is."
Dit zijn 2 verschillende zaken.
(a) Calibratie, weg-begrenzing in servo menu, extreme curves. Ja hebt alles nagezien, dus blijft calibratie over als mogelijkheid.
(b) Display is altijd een beetje trager dan stickbeweging, zeker bij snelle stick beweging. Een mogelijke verklaring is vertraging in knuppelinstellingsmenu, kn je instellen in tienden van seconden, staat daar alles op 0.0 ?
Kan je eens een foto nemen of duidelijker uitleggen wat er volgens jou juist mis is ?
Grtz,
R.