Ik betwijfel echter of ze hier weer mee gaan spelen op de 2,4GHz markt, denk dat ze beter in zee hadden kunnen gaan met 1 van de gerenomeerde merken die nu al goed mee komen.
Ik geef je gelijk Berto.
Beetje jammer dat Graupner nou naast samenwerking IFS, XFS, Weatronic en deels ook JETI weer met een andere 2.4ghz fabrikant in zee gaat (HOTT?). En inderdaad met een los kastje naast de zender (voorlopig??). Dan hadden ze net zo goed verder kunnen gaan met JETI of Wea.
Ja, dat zou je verwachten. Zo'n losse module is nou ook niet echt een verkoopargument. Leuk voor ombouwsets, maar niet als je een mooie nieuwe zender koopt. Ik snap ook niet dat ze dit systeem niet ingebouwd in de nieuwe MC32 laten zien, maar los op een MX-16'tje. Zo geef je potentiele gebruikers niet echt de indruk dat dit de toekomst is. Zo lijkt het de zoveelste 'noodoplossing'.En errug jammer dat ze een extra afleesbox gebruiken (Ze hebben eigenlijk gewoon exact het JETI concept nagebouwd). Dat zouden ze gewoon op de zenderdisplay weergeven moeten kunnen worden.
Wie weet komen de nieuwe duurdere zender daar wel mee (hoop het wel voor ze).
Nouja. Ik vlieg gewoon lekker verder met een Weatronic module achterop mijn ouwe/trouwe MC24. Dan maar geen geintegreerde oplossing.
Laatst bewerkt: