Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Interessant toppic!
Hmmm... Iedere zender heeft wel 'iets' om over te mopperen en te loven.
Bij MPX zit het programmeren een beetje verstopt... de manual is niet helder geschreven voor een 'leek'. Het progammeren ging aanvangelijk niet vanzelfsprekend.
De metallic kasten zijn erg sleets. Van binnen echter een verrassend slimme eenvoud van componenten.
Heb vernomen dat het programmeren van de MX-16 t/m 24 prettig is?
Dan... Heeft Graupner heeft geen toenadering tot Jeti gezocht? Immers een prachtig systeem.
Gek dat Jeti nog niet met een eigen zender op de markt is gekomen... hoewel er een redelijk groot aanbod is...
... deze man (Jim Drew dus) heeft zijn eigen glazen zo keihard ingegooid dat Graupner nu met een praktisch onverkoopbaar produkt zit. Dat is iets wat Graupner zeker niet verdient imo.
Dat gezegd hebbende ik gun het ze niet. Graupner is toch een icoon in de modelbouwwereld en ik hoop dat ze snel weer in het goede spoor komen met hun besturingen.
Ik had idd een stukje op een forum gelezen waarin de marketing afdeling van JR zeer trots is op het feit dat ze door een of andere robot geinspireerd waren...
the next days Graupner will announce their own new 2,4 Ghz "HOT" systems, which should be also work with Jeti parts.
JimDrew zei:Confirmed with Graupner this morning that their new HoTT system is just another 2.4GHz system that they have picked up and it is not compatible with iFS, JETI, or WEA systems.
Mwah Hummel, misschien toch iets te vroeg gejuicht...
Falls Sie kein GraupnerHoTT 2.4 System besitzen, wird das Produkt nicht funktionieren. Dieses Produkt ist zu einem anderen 2.4GHz Fernsteuerungssystem nicht kompatibel.