Weet iemand toevallig of er al een engelstalige handleiding uit is?
Want als je nu de handleiding download heb je die van de MX-16 alhoewel de file spreekt op de MX-20.
De handleiding die bij m'n MX-20 zit is "auf Deutsch" en het wil nu wel dat m'n duits niet zo super is.

Die duitse handleiding van de MX-20 heeft trouwens véél méér pagina's dan die van de MX-16. Dus als ik enkel de MX-16 bestudeer, dan heb ik het gevoel dat ik veel ga missen!
Zit er trouwens een zalig zendertje uit die MX-20.

Hij ligt goed in de hand, de knoppen zitten op de goede plaats, de sticks voelen goed aan, ...
Bovendien zijn die sticks heel makkelijk instelbaar voor alles modes van vliegen. Niks veertje losmaken aan de sticks, niks extra spannertje toevoegen.
En enorm handig dat je direct kunt kiezen voor vliegtuigmode of helimode binnenin. Want hooveren met een heli in klikmode is echt lullig.
Tot nu toe lijkt alles prima doordacht door Graupner.
Wat ik niet zo goed begrijp aan de Electric Air module 2-14s is waarom het stroomverbruik gemeten wordt over slechts één pool. Een beetje raar toch.
Je zou toch denken dat stroom wordt gemeten over beide polen.
De voltage wordt daarentegen gemeten aan de hand van een piepklein rood draadje in combinatie met de zwaardere negatieve kabels.