TheNorb
verslagschrijvers
Echt wel, zo heb ik een voltage module en een vario op een gr-12 zitten.
Huh, weet je het zeker? Geen :celebrate:?
Kun je nagaan hoe goed zo'n Graupner setje is!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt wel, zo heb ik een voltage module en een vario op een gr-12 zitten.
Maar daar ging het ook niet over; het ging over 1 servo en 1 module.Twee telemetrie modules met behulp van één y-kabeltje aansluiten op één ingang gaat niet werken
Wie gaat de nieuwe MZ 18 of heeft interesse om er een te kopen.
Mvg. Bernard
Dit onderwerp is elders ook al eens ter sprake gekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal begrijp; als ik iets wil horen doe ik mijn oortje in. Al was het alleen al uit sociale overwegingen; ik vind niks zo irritant als de hele tijd naar iemand anders z'n vario luisteren.
Uit de gewone luidspreker kun je rudimentaire piepjes horen (waar ik niet op kan vliegen) maar geen spraak. Het nut ontgaat me dan ook volledig. Maar goed.
Als je per sé toch iedereen deelgenoot wilt maken kun je zo'n klein MP3-luisprekertje kopen bij de action wat je in de koptelefoon uitgang prikt. Met een beetje handigheid maak je er een verlengsnoertje aan en kun je het op de beugel monteren.
Zo heb ik het ook begrepenHet enige wat ik zei is dat het met piepjes kan, maar dat dit niet in alle gevallen werkt.
Ik heb er ook nog nooit wat over gezegd, ik ben geen zeurkous. Maar ik weet wel dat ik het irritant vind steeds te moeten luisteren naar iemand anders z'n vario.... maar ik heb me wel voorgenomen dat, als er ooit iemand iets over zegt, ik het ga gebruiken.
Het grote voordeel van een oortje is dat je alles ook hoort als er een brandstofmotor wordt gestartHet speakertje is niet erg hard (als er een brandstofmotor wordt opgestart hoor ik het zowiezo even niet meer)
Precies.....je mist dus de helft.De stem heb ik nog nooit gehoord (misschien dat ik die hoor als ik een oortje aansluit...) terwijl ik weet dat Arjan die destijds wel heeft ingesteld op mijn zender.