Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
thx jaques
voor de spiegel heeft de bouw bijna een half jaar stil gelegen omdat ik nooit tevreden was met wat ik aan het maken was dat is bij deze recht gezet denk ik en kan ik weer verder met de bouw
ik heb nog een paar hoofdjes te gaan en dit is de eerste , het hoofd dat links op de nagelbank staat
ik ben begonnen met een manelijke barby te gaan kopen( ken ) in de winkel en heb het hoofd dus wat aangepast
dan bewerkt en geprint en dan komt deze kop er uit hij is de brede van de paal van de nagelbank
nagelbank uitgetekend en dat is het volgende kleine ding dat ik moet maken ( maten zijn in mm op mijn schaal )
ook zijn alle hoofden geprint dus het 2 hoofd voor op de nagelbank het hoofd voor op de knecht en de knecht van het braadspit
de nagelbank die ik getekend had was veel te groot ,ik had ze gemaakt en ze was zo breed als het dek zelf dus heb ik ze helemaal opnieuw moeten doen en ook de hooftjes zijn nu een stuk kleinder geworden 5 mm breed inplaats van 10 mm
door het goede weer van de afgelopen dagen en omdat je nu toch nergens heen kunt met het virus ben ik terug begonnen met bouwen.
ik heb eerst een deel moeten afbreken waar ik niet over tevreden was en die stukken terug opnieuw moeten maken.
ook heb ik het dek er in liggen en de achterste schotten van de hutten zijn ook gemaakt.
de krans die achter op het schip zit onder het hakkebord is er één die ik terug heb moeten opnieuw maken en die moet ik ook nog verder afwerken.
ga eerst het bakdek er op leggen en de rusten maken daarna kan ik buiten alles schilderen .
heb ze ff buiten gelegt om wat fotos te nemen