OK, maar dus niet vanuit Ethos zoals bij OpenTX.Je zender in bootloader mode zetten, dan je zender aansluiten op de pc/mac.. en dat het station formateren welke toebehoord aan je sd kaart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
OK, maar dus niet vanuit Ethos zoals bij OpenTX.Je zender in bootloader mode zetten, dan je zender aansluiten op de pc/mac.. en dat het station formateren welke toebehoord aan je sd kaart.
Is er iemand in de omgeving van Utrecht die een x20 heeft, zou graag eens willen voelen hoe die in de hand ligt. Ik zit er over na te denken er een aan te schaffen.
Geoff
Klopt die is nog niet vertaald, was ook nog niet mijn intentie, vond het vertalen van ETHOS al time consuming genoeg hi.Ik zie je NL handleiding nog niet staan, klopt dat of kijk ik ergens overheen?
GJ
Klopt die is nog niet vertaald, was ook nog niet mijn intentie, vond het vertalen van ETHOS al time consuming genoeg hi.
Maar was al aan een stuk begonnen.
Ok, dan download ik de nieuwe engelse, mijn zender en computer spreekt ook engels, dan krijg je niet van die vreemde termen.
En wat vertalen betreft, je kan hem toch door google translate trekken, dan hoef je nog maar kleine dingen te verbeteren.
GJ
Jaaaaaaaaahh…. Die knakker uit Walsdorf is nog niet zo dom
Toch wel een slim manneke die GJ![]()
Jaaaaaaaaahh…. Die knakker uit Walsdorf is nog niet zo dom
Toch wel een slim manneke die GJ![]()
klopt maar dat ligt nog wat complexer dan alleen lbt en fcc.Ah, dat is handig.
Ik heb het idee dat iemand die jou benaderd heeft en problemen heeft met zijn Dancing Wings Pitts dat kan gebruiken.
Ik denk dat die ontvanger die daarin zit geen LBT kan verstaan..
GJ