Omdat ik in de bestaande programma's niet de mogelijkheden vond die ik zocht om mijn telemetrie gegevens te bekijken en analyseren, ben ik maar zelf begonnen om er eentje te maken.
Het laat je toe om al je bestanden gegroepeerd per model te overzien, en wanneer je er eentje selecteert, zie je ook ineens welke parameters er in dat bestand zitten.
Je kan dan een of meerdere parameters aanklikken, dan worden die in de grafiek rechts toegevoegd.
Klik je ergens in die grafiek, dan wordt er een rode verticale cursor (stippellijn) gemarkeerd, en kan je de ogenblikkelijke waardes van de geselecteerde parameters in de tabel links van de grafiek bekijken. Met de links/rechts pijltjestoetsen kan je die rode cursor dan punt per punt verplaatsen. Je kan de grafiek op eender welk moment bewaren middels de knop bovenaan.
In de grafiek kan je ook in/uitzoomen (scrollwiel) en zijdelings verslepen
Je kan ook het geselecteerde bestand snel bekijken door op de knop "Show CSV" te klikken.
Een testversie kan je vinden op
https://we.tl/t-WZlNMHpHZK (link vervalt binnen enkele dagen). Je moet beide bestanden in eenzelfde map plaatsen en dan de .exe opstarten. Selecteer de map die je logbestanden bevat en klik dan OK om de lijst van de bestanden te zien, gegroepeerd per model (op het driehoekje naast de naam klikken om de logs te zien).
Alle feedback is welkom.