Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan tot 3 ontvangers op het zelfde model koppelen, dacht als je ze registreert dit dan enkel voor dit model is, wil je ze hergebruiken in andere model moet je ze terug registreren en binden.Hallo. Als ik in een 4 kleppen zwever telemetrie en gyro zou willen, zou het dan werken om een GR (vario) ontvanger te koppelen aan een Sr (gyro) ontvanger. Beide zijn de nieuwe Archer access ontvangers. Dan kan ik twee 6 kanaal ontvangers in mijn F5J zwever gebruiken en de ontvangers ook als enkele ontvanger in 2 verschillende eenvoudige andere toestellen gebruiken. Tis maar een vraag.
Grt. Wim
Dank voor je reactie maarrrrrrr ik vroeg naar de access SR en GR ontvangers en ik wil ze niet via sbus of port gebruiken.Hou er wel even rekening mee dat de S6R en de S8R een aantal kanalen boven kanaal 8 gebruiken voor hun aansturing. Zo uit mijn hoofd kanaal 9,10 en 11. Deze zijn dus op de 2e ontvanger niet beschikbaar.
Of je ze via S.bus gebruikt of niet maakt niks uit. Als je een combinatie van SR8 en GR8 gebruikt dan heb je geen 16 kanalen, want kanaal 9,10 11 en 12 worden gebruikt door de SR8. Ik heb even de manual gecheckt en deze functionaliteit is gelijk bij de S8R en de SR8.Dank voor je reactie maarrrrrrr ik vroeg naar de access SR en GR ontvangers en ik wil ze niet via sbus of port gebruiken.
Grt Wim
Als je ze gewoon allebei bind met de ontvanger heb je dat probleem niet lijkt me?Of je ze via S.bus gebruikt of niet maakt niks uit. Als je een combinatie van SR8 en GR8 gebruikt dan heb je geen 16 kanalen, want kanaal 9,10 11 en 12 worden gebruikt door de SR8. Ik heb even de manual gecheckt en deze functionaliteit is gelijk bij de S8R en de SR8.
Het lijkt me dat je zelfs bij een 4 kleppen zwever genoeg hebt aan 12 kanalen, maar het leek me handig om even te vermelden.
Das super!!Ik zat om de beurt met de voeding te klooien met beide ontvangers en ondertussen naar de telemetry te kijken.
Conclusie:
Zodra je er bij 1 ontvanger de stekker eruit trekt, gooit ie de telemetry naadloos over. Geen melding , niets.
Je ziet gewoon de voltage zakken of omhoog gaan.
Welke stekker trek je eruit?Ik zat om de beurt met de voeding te klooien met beide ontvangers en ondertussen naar de telemetry te kijken.
Conclusie:
Zodra je er bij 1 ontvanger de stekker eruit trekt, gooit ie de telemetry naadloos over. Geen melding , niets.
Je ziet gewoon de voltage zakken of omhoog gaan.
Welke stekker trek je eruit?
Ik vraag het om de volgende reden. Naar alle waarschijnlijkheid gebruik je tussen de Sbus-uit van de 1e ontvanger en de Sbus in van de tweede ontvanger een 3 aderige kabel mannetje-mannetje.
Dat houdt wel in dat als je de batterij stekker van 1 ontvanger eruit trekt, dat dan de ontvanger via de Sbus kabel gevoed wordt vanuit de 2e ontvanger. De 1e ontvanger blijft dan ook gewoon werken.
2 ontvangers, 2 losse eneloopsWelke stekker trek je eruit?
Ik vraag het om de volgende reden. Naar alle waarschijnlijkheid gebruik je tussen de Sbus-uit van de 1e ontvanger en de Sbus in van de tweede ontvanger een 3 aderige kabel mannetje-mannetje.
Dat houdt wel in dat als je de batterij stekker van 1 ontvanger eruit trekt, dat dan de ontvanger via de Sbus kabel gevoed wordt vanuit de 2e ontvanger. De 1e ontvanger blijft dan ook gewoon werken.
Misschien heb ik niet goed gezocht. Maar kan je de rx telemetrie voltage ergens calibreren, per model?
Als ik een archer gr8 aansluit, dan geeft de telemetrie een waarde 5,07V.
Doe ik daarna direct dezelfde accu aan een S6R, dan is de telemetrie voltage 4,86V. In beide gevallen is er geen servo of andere belasting behalve de ontvanger.