Hmm, even over nuance...
Waarom altijd proberen FPVers in een specifieke hoek te duwen..
De meeste FPVers die ik ken ( en dat zijn er intussen heel wat)... zijn gewoon al jaren lang Modelbouw hobbyist, bouwen en varen ook met bootjes, stoombootjes, bouwen stoom locs, bouwen turbines en vliegen met turbine kisten, rijden competitie met autootjes, doen aan schaalvliegen, helie vliegen (brandstof, turbine, electro) , zweven etc.
( ik laat mezelf even buiten beschouwing).
En als uitbreiding wordt er intussen door velen van hen, met FPV rondgevlogen.
Inderdaad zijn velen niet meer op dit (haha) kritische Forum te vinden. Je mag je zelf wel eens afvragen waarom.
En over een enorm grote mond gesproken Ashi... ik dacht toch echt begrepen te hebben, dat tijdens soortgelijke discussies wat mensen tegen een Forum-ban opgelopen zijn.. waaronder jij.. toch?
FPVers zoals ik die ken, zijn gewone Modelbouwbeoefenaars...dus geen beeld proberen te schetsen die niet aan de orde is... of je hebt inderdaad geen idee waar je over praat.
En zoals al eerder aangegeven... achterlijke filmpjes zijn overal van/over te vinden.. Klaarblijkelijk kicken bepaalde mensen erop om deze te zoeken en te gebruiken om hun eigen onderbuik gevoelens te voeden.
Maar waarschijnlijk zal dit alles ooit eindigen in een kompleet verbod... dit fenomeen van vliegende gevallen, bestuurd door gevaarlijke mensen is gewoonweg niet te stuiten.
(wel of niet FPV.. wel of niet voorgeprogrammeerd met een APMetje (zonder FPV).
Dat ziet elk weldenkend mens aankomen. Maar dan kunnen we lekker iemand de schuld geven... want daar gaat het per slot van rekening om.
Ik (als ook FPVer) heb jullie jaren terug al gewaarschuwd....
En nu een penalty.... doei.