FPV, multicopter videos enz

Ik heb deze laten maken in samenwerking met gemfan. Dit zijn de prototype hier moeten nog een aantal zaken aan worden veranderd. Dat zal binnenkort gebeuren. Daarna gaat gemfan deze verkopen. Prijs is voor mij nog onbekend

Hou ons op de hoogte :) zien er zo op eerste blik goed uit.
Als ze een beetje tegen een stootje kunnen en een goed prijsje hebben dan is t zeker interessant.

Hier nog een filmpje van gisteravond, ik had alleen footage van de eerste twee vluchten om dat de lipo van mijn mobius dood ging.
En ook nog eens de eerste keer in een P garage dus de eerste paar vluchten waren met de Trillende duim:D
Erg jammer want aan het eind van onze sessie gingen we best hard en veel close call inhaal acties.

Dus verder niks specials ofzo, nog wel een frontale botsing op het eind.:)

[URL='
Hier nog een filmpje van gisteravond, ik had alleen footage van de eerste twee vluchten om dat de lipo van mijn mobius dood ging.
En ook nog eens de eerste keer in een P garage dus de eerste paar vluchten waren met de Trillende duim:D
Erg jammer want aan het eind van onze sessie gingen we best hard en veel close call inhaal acties.

Dus verder niks specials ofzo, nog wel een frontale botsing op het eind.:)

Hier nog een aanvulling van mijn eerder geposte filmpje..
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
je kan dit proberen, dit zijn de settings van Dannymetal.

PIDS CleanFlight:
LOOPTIME 2200
PID controller 1
ROLL 4.0 0.045 32
PITCH 4.5 0.038 32
YAW 11.0 0.050 1
TPA 0.00

ROLL/PITCH Rate 0.30
YAW Rate 0.40
RCRate 1.30

Throttle EXPO 0,00
RC EXPO 0.60
Throttle MID 0.50

ik heb een probleempje
In de OpenPilot setup wizard kun je bij "initial tuning" kiezen uit settings voor verschillende frames waaronder een aantal 250 frames.
Je kan ook even zoeken op internet of youtube naar "cc3d openpilot 250 settings" o.i.d. Je vind dan genoeg voorbeelden van PID settings waar je wel even mee vooruit kan.
B.V.:

Back