FPV, multicopter videos enz

Het valt mee :) ze zijn vooral overdag wel goed te zien maar met de wolken en beetje schemer was het toch wat lastiger.

Inderdaad zou het met wit doek beter te zien zijn, ik ga binnenkort eens effe knippen. Wel een verschil in vliegen zeg...ik had er wat goedkope gemfans op gezet voor het oefenen ipv de HQ bullnose en de quad stuurt gelijk een stuk slechter en breekt af en toe uit in de bochten.

Echt Metall en Boris, geniaal! Mooi gevlogen en Metall, kickass muziekje onder je filmpje ;-).

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij van www.FPVRacers.nl mogen onszelf gelukkig prijzen dat wij van het merk GEMFAN een aantal airgates en turnflags ontvangen hebben. Deze hebben wij afgelopen donderdag eens onder de loep genomen. Niet direct allemaal uiteraard ;-)

Oproep aan de heren videomakers!
Jullie maken leuke films, maar regel het geluid nou eens af op een standaard videoprotocol van van maximaal -12Db.
Dat scheelt een hoop ontplofte speakers & gescheurde beeldschermen.
Please!

Jullie maken leuke films, maar regel het geluid nou eens af op een standaard videoprotocol van van maximaal -12Db.
Please!

Hahaha.... Ja je hebt gelijk. Het mijne bewerkte ik op een pc zonder speakers. Toch maar eens aansluiten ;-)

Please!

-12Db? meer info?

Is het de 12 op deze balk (sony vegas)? Ik zit meestal zo rond de 3-9.

OTtEdsa.png

-12Db? meer info?

Is het de 12 op deze balk (sony vegas)? Ik zit meestal zo rond de 3-9.

OTtEdsa.png

Dit programma ken ik niet, maar heb gevonden dat onder 'switches' de knop 'normalize' te vinden is.
Daarin kan je het gehele audiospoor normaliseren naar een in te stellen waarde.
Als je -12dB kiest, dan zal het hardste geluid maximaal 12dB zijn. Dit is DVD protocol in Europa.
In veel andere landen hanteren ze -18 of -20dB, dat veel zachter overkomt.
Het verschil tussen -12dB en 0dB wordt gebruikt voor extra harde effecten.
Voor een brullende dinosaurus of een quadcopter tegen een betonnen paal dus. :p

Hans en ik mogen weer een nieuw frame gaan testen :)

ditmaal een frame van guerilla drones THE BULLFROG

ook een H frame 230 size en het vliegt super moet ik zeggen

de maiden

Mooi filmpje Hans! En Hans en Nick? Gaaf frame die bullfrog. Benieuwd naar de verdere ontwikkelingen. Keep us posted

Laatst bewerkt door een moderator:
Back