Wow max. Wat een gruwelijke power heeft dat ding man.
Gave vlucht ook.
Bedankt Jurgen!
idd power genoeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wow max. Wat een gruwelijke power heeft dat ding man.
Gave vlucht ook.
Hoi Max, wat een power zit er in die setup zeg. Ik had alleen verwacht dat je met de 1100 KV motoren zoveel power zou hebben op 4S dat het moeilijk is om langzaam te zakken. Hoverpunt kan niet ver boven de 30% zitten lijkt mij.
kwestie van esc's kalibreren en in MultiWii de min. en max. throttle range ingeven.
Mooie vlucht Max , goed ontstresst
Ik vlieg die 1100kv's 4s met 9x4,7 props op men flip , dat is eigenlijk niet te doen , mijn hover zit op 30% gas , als ik hoog aan het vliegen ben en dan moet zakken moet ik op gas stick op 10% zetten anders komt die niet naar de beneden
Ga volgende week 8 inch gemfans proberen , hopelijk gaat dat beter ...
Dat heb ik ook geprobeerd... wil niet echt vlotten want ik heb m'n hover op 20-30% zitten.
Welke waardes moet je hier invoeren? Zijn dat de waardes die je ziet in de GUi als je de sticks van je zender heen en weer beweegt?
Het kalibreren (van je esc's) en settings wijzigen doe je in de MultiWii/Arduino code. De settings staan (in mijn geval met RCtimer 30A esc's & 2216/1100kv motoren) op:
min throttle 1000
max throttle 2000
Throttle MID en EXPO in de GUI staan beide op 0.00
Thanks!
Gaan we ff proberen.
Was wel gaaf vliegen gisteren maar ik kreeg de quad nauwelijks aan de grond zonder het gas compleet dicht te trekken.
Wil je mssn ook je pids sharen? Ik krijg die snelle rolls nog niet voor elkaar.
Yup veel plezier gehad
Vooral laatste 2 minuten van filmpje zijn wel toffe beelden hehe.